#626 Skrevet Juli 30, 2007 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Juli 30, 2007 Jeg kommer nok heller ikke, ettersom jeg har fullt hus med onkelunger, damer og hunder. ... dem har tydelig spilt Full Auto i hele dag, så dem klarer vel litt til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Juli 30, 2007 jeg tar meg en tur i dag.skal hente dama på strømmen så da kan jeg jo ta meg en tur bort før jeg henter.hu og ei venninne skulle shoppe.hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet August 3, 2007 jeg kommer på mandag. MED NY BIL!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet August 3, 2007 jeg kommer på mandag. MED NY BIL!!!!! pass på så du ikke svir av lednigsnettet i den også da;) Jeg rekker nok ikke møte på mandag. Skal på styremøte i borretslaget og det starter kl 18. så jeg får se hva jeg rekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet August 3, 2007 pass på så du ikke svir av lednigsnettet i den også da;) Jeg rekker nok ikke møte på mandag. Skal på styremøte i borretslaget og det starter kl 18. så jeg får se hva jeg rekker. hehe, du burde ihvertfall tatt deg en tur å sett på det jeg kommer. er nok noen ideer du kan ta fra denne også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet August 6, 2007 ja, hvem kommer i dag da? fint vær er det også.... jeg drar straks hjem for å vaske den nye bilen både utvendig og innvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet August 6, 2007 Tja, tenkte på å ta en tur, greit å bli litt kjent med folka her, selv om det er godt sammensveiset gjeng virker det som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet August 6, 2007 Jeg kommer med skiltplater og klistremerker Ny bil Arve?! Solgt Passaten da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet August 6, 2007 Tar turen i dag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet August 6, 2007 hvor mye er det for skiltplatene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet August 6, 2007 50,- pr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet August 6, 2007 Fått pålegg av Jan-Tore om å stille, så jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet August 6, 2007 Kommer og ser på den nye bilen til Arve. Men det er vel noen andre trivelige mennesker der også tenker jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet August 6, 2007 Kommer og ser på den nye bilen til Arve. Men det er vel noen andre trivelige mennesker der også tenker jeg:D Hva er denne nye bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet August 6, 2007 Jeg må nok droppe idag og. Kassa på S4'en har havarert så jeg har en jobb foran meg Prøver å stille med bil så fort den er igang igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet August 6, 2007 Jeg kommer med nymontert RNS-E Bilder kommer i prosjekttråden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet August 6, 2007 Jeg kommer med nymontert RNS-EBilder kommer i prosjekttråden min Alt funker bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet August 6, 2007 Alt funker bra? Har noen småting jeg må gjøre men enheten fungerer bra. Må b.l.a få gjort om kontakten til GPS antenna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet August 6, 2007 Har noen småting jeg må gjøre men enheten fungerer bra. Må b.l.a få gjort om kontakten til GPS antenna Eller bare bruke medfølgende gps antenne montert på måten jeg fortalte deg Gjør jo ingenting til eller fra. Men det er bare å kjøpe fakra pluggen på feks bilstereospesialisten, kutt av den som sitter der og koble på den riktige. Mener den koster 79,- Ta med deg gps antennen som fulgte med så ser de pluggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet August 6, 2007 jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet August 6, 2007 jeg kommer idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet August 6, 2007 ta turen i dag Mr Aardal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet August 6, 2007 jeg får ta meg en tur med min ødelagte front da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet August 6, 2007 jeg får ta meg en tur med min ødelagte front da Du må slutte og kjøre på rådyr. Tenk på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...