Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

Hvor er gensern min da :)

 

U fix man , skulle satse på DTM du Ørjan ! Dieseldyret liker sig på banen virker det som.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd med klærne. Fikk de på søndag og kunne da gå stolt rundt med de under hele mandagens treff. Fint vær var det også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja veldig fornøyd med klærne:) Var gromt å få egne lokallags klær;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genseren satt som et skudd så jeg er en happy camper :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... klær ? Bilde her..? Må jo ha jeg også...

 

Satser på å dukke opp på neste mandagstreff i min nye "Rat-look" Golf. Evt lufte 50`n hvis jeg får rota meg til å skru på de nye felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg kommer i morgen...om så så tar jeg med superblue bremsevæske om noen flere ønsker...

160,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vell innom en tur jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg, kommer i dag jeg også. nok en gang i ny bil. hehe :) men, er det noen som har vag-com med seg som kan kode om litt lys for meg????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke idag. Har blitt litt lite søvn i helgen så jeg hat tenkt å prøve å ta igjen det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharken kommer. Mulig jeg kommer også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharken kommer. Mulig jeg kommer også

 

Hvis sharken kommer uten deg inni så blir jeg litt urolig. hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne mørk grå A6 4B avanten med sotede lykter og skiltramme, er det noen som vet om denne er BP-registrert? Kunne banne på at denne trillet her i Trondheim i gårkveld. Ikke akkurat hverdags å se McD traller i Barteland :smil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne mørk grå A6 4B avanten med sotede lykter og skiltramme, er det noen som vet om denne er BP-registrert? Kunne banne på at denne trillet her i Trondheim i gårkveld. Ikke akkurat hverdags å se McD traller i Barteland :smil:

 

Den er nylig solgt fra Oslo/Nittedal til Trondheim så det er nok den du har sett ja er BP regget ja. Er gammle bilen til Jan-Tore Aasen(naboen min);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha! Da er det jo ikke så rart... Menmen! Mye ymse som går her i byen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitt lite søvn på meg og denne helga, og skal en tur på sofaen etter jobb. Men hvis jeg ikke er helt i koma og klarer å våkne, kommer jeg hvertfall en liten tur for å hilse på. Noen som veit om resten av klærne er kommet? Skulle gjerne hatt t-skjortene mine :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer men kommer litt senere.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer..

 

Det er ikke akkurat sikkert mekke-vær i dag Mikael, så jeg tar vel ikke senkeskål-byttet der oppe i kveld.. : klø :

Men ta med genser og t-skjorte til meg.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite søvn og mye som har skjedd i helga, så må slappe av litt i kveld for å være litt våken og opplagt på jobb i morra. Må opp kl 5, så tror jeg blir hjemme i dag. Ha et fint treff i kveld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge er det folk der? Var litt seint ute forrige mandag.. Var der vel ikke før i 20:30 tiden. Trenger sårt ett klistremerke da jeg klarte å ødelegge et par da jeg skulle sette de på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der fra 19:00 til sålenge folk gidder. Folk pleier å dra fra 20:30 og uttover 21:30-22:00 pleier det å være tomt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg uteblir ikveld. Driver og pakker ned kåken for flytting her hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.