#651 Skrevet August 6, 2007 Jeg kommer i dag. Men kommer jeg med Touranen eller S6 med bulket fanger......? Hmmm, valgets kvaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet August 6, 2007 tror jegk ommer idag,, må ha meg maat;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet August 6, 2007 tror jegk ommer idag,, må ha meg maat;) Tar nok turen bort jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet August 6, 2007 tror jegk ommer idag,, må ha meg maat;) du har bare å komme! siden du ikke ville prate så¨mye igår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet August 6, 2007 det var fordi dama skulle ta sol (maast heele dagen) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet August 6, 2007 vent til i morgen skulle du ha sagt da! he he:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet August 6, 2007 sakt det 2 dager allt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet August 6, 2007 Jeg kommer ikke i dag, ferie:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet August 7, 2007 ny flyttet fra stavanger, er disse møtene hver mandag ? eller første mandagen i mnd ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet August 7, 2007 De er hver mandag hele sommeren halv året! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet August 8, 2007 ny flyttet fra stavanger, er disse møtene hver mandag ? eller første mandagen i mnd ? Som sagt er det hver mandag kl 19 hele sommeren, og du er hjertelig velkommen Kommer som regel 15-20 biler hver gang, så det er alltid noe å se på og folk å prate med Og trenger du skiltplater eller klistremerker med klubblogo er det meg du skal ta tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet August 8, 2007 aha! For tiden kjører jeg bruks bilen 2001 mod polo, blei jo selvfølgelig tauet vekk første natta, parkeringstyret her i oslo er jo helt sykt!! ingen steder å stå viss man ikke betaler men regner med at golfen kommer oppover til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet August 8, 2007 spørs vel om jeg kommer til mandag:( legen tok av med kniven under operasjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet August 8, 2007 spørs vel om jeg kommer til mandag:( legen tok av med kniven under operasjonen. Han trodde han var ute og grillet i sommervarmen ? Håper du har det greit da.. God bedring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet August 8, 2007 Takker.. jo får håpe det går over etterhvert:) ligger rett ut med beinet over hue og hiddenn ved siden så får med meg alt på forumet hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet August 8, 2007 spørs vel om jeg kommer til mandag:( legen tok av med kniven under operasjonen. God Bedring ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet August 8, 2007 Høyre eller venstre ben? (eller begge)? Er det venstre får du bare skaffe deg bil med automat så har du ingen unnskyldning for ikke å komme;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet August 8, 2007 Høyre eller venstre ben? (eller begge)?Er det venstre får du bare skaffe deg bil med automat så har du ingen unnskyldning for ikke å komme;) men da foreslår jeg att vi bytte låner bil i to uker jeg:D: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet August 8, 2007 Helt greit hvis du også tar over alt det jeg har på to do lista før rudskogen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet August 8, 2007 er nesten verdt det rikard;) bare du har penger til Bensin på v8`ern ! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet August 8, 2007 er nesten verdt det rikard;) bare du har penger til Bensin på v8`ern ! hehe Ikke bare det men han må jo ha penger til å gjenomføre to do lista også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet August 8, 2007 spørs vel om jeg kommer til mandag:( legen tok av med kniven under operasjonen. Håper han gjorde en grundig jobb i det minste, så du slipper for å måtte tilbake i tide og utide Du er uansett velkommen tilbake når du er i form til det Fikk du tak i endelig liste på de som har bestilt klær forresten Hvis vi kommer i mål med betaling før du er oppe og går igjen, kan jeg gjerne ta meg turen og hente klærne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet August 8, 2007 Jeg kommer forresten ikke på mandag Lander på Gardermoen kl 21.30 og regner vel med at noen har tatt ned flagget innen jeg rekker å komme meg til Lørenskog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet August 9, 2007 Jeg kommer nok ikke mandag.. Bilen skal jo lakkeres av Møller (rustgaranti) og om jeg ikke får lånebil, blir jeg fotgjenger i halvannen uke.. PS! De burde vel strengt tatt sørge for lånebil, når det er en garantisak? Vet det er f.eks en A5 jeg kunne tenkt meg å låne.. Eller en A6? Skal jo oppgradere dette året.. og da blir det en av de to bilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet August 13, 2007 Jeg kommer i dag etter 6 ukers ferie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...