#226 Skrevet Mai 13, 2007 Tror det kan være smart å ta med paraply imorgen. Er ikke meldt det ebste været i i morgen ettermiddag/kveld. Uansett vær tar i hvertfall jeg turen i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Mai 13, 2007 Kommer nok en tur jeg også, hvis det ikke blir soting av ruter i morgen kveld. En god kompis av meg som har jobbet med montering av solfilm på bilruter som legger på for meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg må nok svikte i dag også, ettersom det er andre ting som må prioriteres i dag (utrolig nok). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg må nok svikte i dag også, ettersom det er andre ting som må prioriteres i dag (utrolig nok). andre ting som så prioriteres??? ingenting er vel viktigere enn klubben er det vel??? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg kommer heller ikke. Reiser med madammen til Mallorca grytidlig i morra og må derfor pakke i kveld. Skal tenke på dere i morra når jeg sitter i solsteiken med en iskald...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Mai 14, 2007 andre ting som så prioriteres??? ingenting er vel viktigere enn klubben er det vel??? hehe Madamen kom i går ettermiddag, og skal ut på jobb igjen i morgen, så jeg vil gjerne få litt tid med henne før hun drar, hvis det er greit for deg, Arve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg kommer heller ikke. Reiser med madammen til Mallorca grytidlig i morra og må derfor pakke i kveld. Skal tenke på dere i morra når jeg sitter i solsteiken med en iskald...... Den er for tynn:fy: Pakke kan du gjøre i natt og sove kan du gjøre på flyet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Mai 14, 2007 Madamen kom i går ettermiddag, og skal ut på jobb igjen i morgen, så jeg vil gjerne få litt tid med henne før hun drar, hvis det er greit for deg, Arve? selvsagt roger blir hardt uten deg med skal nok overleve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Mai 14, 2007 En ordentlig man pakker ikke før tidligs 5 min før han skal dra. Er så lenge siden jeg har pratet med deg så jeg synes du burde komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Mai 14, 2007 Siden været er som det er så spørs det vel om jeg kommer også Dogger litt i biln serru, skal helst brukes kun i fin været hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Mai 14, 2007 Blir nok hjemme i dag jeg også. Møkkavær. Kommer jo flere mandager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Mai 14, 2007 Kommer nok en tur jeg også, hvis det ikke blir soting av ruter i morgen kveld. En god kompis av meg som har jobbet med montering av solfilm på bilruter som legger på for meg:) Kan'ke han være MIN gode kompis en kveld også? Kan ikke du spøre han om hvor mye han tar for å legge på bakruta mi.. ? Sidevinduene bak "klarer jeg sikkert sjæl".. Jeg har en A3.. Jeg tar turen opp i kveld.. Ser ut til at det blir god plass til å parkere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Mai 14, 2007 dynamoen min gikk fyken idag men mulig jeg sitter på med noen andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Mai 14, 2007 Ja, blir nok mange tomme plasser i dag. Hvis ikke blir det nok fullt inne på Mc'ern.....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Mai 14, 2007 Kan'ke han være MIN gode kompis en kveld også? Kan ikke du spøre han om hvor mye han tar for å legge på bakruta mi.. ? Sidevinduene bak "klarer jeg sikkert sjæl".. Jeg har en A3.. Jeg tar turen opp i kveld.. Ser ut til at det blir god plass til å parkere... Ja jeg kan høre med han. Kommer nok en tur jeg også, for skal ikke legge på solfilm før kl 9 i kveld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Mai 19, 2007 Ja blir vi mange på mandag da? Jeg kommer nok en tur. Gleder meg til å se bilen din nå Arve, for regner med at den er blitt lav nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Mai 19, 2007 Tar meg vel en tur som vanlig jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Mai 19, 2007 Om ikke det blir montering av senk så kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Mai 19, 2007 Hvis det ikke snør så kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Mai 19, 2007 Må nok melde pass denne mandagen også jeg..... Skal jobbe kvelden gitt Så da blir nok hovedtreffet mitt neste...(i alle fall søndagen da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Mai 20, 2007 Ja blir vi mange på mandag da? Jeg kommer nok en tur. Gleder meg til å se bilen din nå Arve, for regner med at den er blitt lav nå ? jeg kommer selvsagt med lav bil. er ikke noe tvil om det gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Mai 20, 2007 Kommer jeg også, og denne gang skal jeg prøve å huske å ta med meg radioene til Per-Ivar og bakruteviskermotor til Frode Skiltplater og klistremerker trenger dere ikke huske meg på, for de ligger alltid i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Mai 20, 2007 Flotters! Jeg har byttet viskere foran (AeroTwin), men sliter (bokstavelig talt) med å få AV viskeren bak.. River og sliter, men er redd jeg skal "ta ruta" samtidig.. Noen tips? Skal ut og skifte noen paneler i dash'en nå.. Mulig jeg dukker opp m litt ribba dash i morra.. Så har vi noe å gjøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Mai 20, 2007 Viskeren bak: vippe opp plastdekselet rundt tappen viskeren sitter på, skru av 10 mm mutter som sitter der og løfte av viskeren. Husker ikke hva jeg brukte til å løfte av viskeren, men den kan sitte ganske bra ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Mai 20, 2007 Har kommet SÅ langt ja.. Men har kun fått dratt av ca 3mm Den sitter ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...