#251 Skrevet Mai 20, 2007 Man vet jo aldri Uansett så sitter den jo fast i viskermotoren som IKKE sitter fast i ruten.. Ikke dermed sagt at ruten ikke KAN gå hvis man bruker makt nok Du har ikke en tang med vinkel på og noe du kan ligge under mot ruten slik at du får presset fra undersiden Må jo ha irret fast i kraft av at det ikke er stål mot stål, men vet ikke om rustløsner kan være til hjelp likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Mai 20, 2007 tør nok ikke sette noe mellom rute og visker nei.. Har sett frontruter som har gått ad dundas når folk har gjort det... Har brukt rustoppløser ja.. Får det nok til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Mai 20, 2007 skru fast viskermotoren igjen og så må man bare jokke viskerarmen frem og tilbake med sånn passe kraft. man kan også prøve å gi den ett greit støt med feks en gummi klubbe/hammer. jeg kommer en tur i morgen, og jeg har endelig fått tak i frontganger til bilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Mai 20, 2007 Kommer kanskje en tur jeg også viss jeg er ferdig på jobb til da, blir mye overtid nå så rekker sjeldent og møte opp. Men skal ta meg en tur viss jeg rekker;) Kanskje noen her som har med seg vagcom?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Mai 20, 2007 Er det noen som har en slik en "torx" bit, som er stor nok til å ta av center-skruen som holder fast rattet? Den er ca 1cm i diameter.. Jeg skal bytte rattstamme-dekselet ("gardinen") som sitter bak/rundt rattet.. Noen som kan ta med på mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mai 20, 2007 kan ta med jeg vettu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mai 20, 2007 Flotters! Jeg demonterte deler av dash, koblet fra batteri osv.. men .. kjedelig å montere dash'en igjen, uten å ha gjort jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Mai 20, 2007 Noen som har med vagcom? Trenger en grunninst. på gasspjeldet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mai 21, 2007 Jeg dukker nok også opp i kveld, etter å ha vært fraværende et par mandager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mai 21, 2007 Må dessverre på jobb nå, så får ikke kommet og hilst på dere i kveld: bh : Men sees jo til helga: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mai 21, 2007 vi kjøpte nytt akvarium i dag så derfor kom ikke jeg.nå har vi 5 stk her i stua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Mai 21, 2007 5 stk ja. Hehe. Begynner å bli nok det Thomas? Syns det var mye jobb med ett jeg , når jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Mai 22, 2007 5 stk ja. Hehe. Begynner å bli nok det Thomas? Syns det var mye jobb med ett jeg , når jeg hadde. vi har blitt bitt av vann basillen vi.hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Mai 22, 2007 heh..har en 250 liter vi og.. det går sin egen gang liksom.. bytter vann i ny og ne og forer litt.. ellers så aner jeg ikke hva som finnes nedi der lengre... forutenom disse sinnsykt tøffe her da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Mai 22, 2007 har foresten ikke fått møtt opp i det siste jeg heller... dette grunnet mye pågang på jobben for tiden... + at jeg driver å setter sammen sykkelen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Mai 22, 2007 Vi har en tråd om både akvarium og en tråd om kjeledyr så prøv å hold denne tråden hvertfall i ett par mils ommkrets av hva den handler om a gutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Mai 22, 2007 Vi har en tråd om både akvarium og en tråd om kjeledyr så prøv å hold denne tråden hvertfall i ett par mils ommkrets av hva den handler om a gutter. jada det skal vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Mai 22, 2007 rakk ikke å komme i går, men til mandag kommer jeg med ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Mai 22, 2007 Var der jeg.. Kjekt m slike møter, der man kan bytte litt deler og fiske etter gode idéer og "special price for you my friend" på ting og tang... Venter bl.a på god pris på nye felger og dekk jeg nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mai 24, 2007 Blir det møte på mandag, 2. pinsedag? Tenkte å møte opp på mitt første lokallagstreff med den nyrenoverte S2èn..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mai 24, 2007 Blir det møte på mandag, 2. pinsedag? Tenkte å møte opp på mitt første lokallagstreff med den nyrenoverte S2èn..... Blir møte mandag 2. pinsedag også ja. Ikke alle som har fått nok etter 2 dager med treff på Våler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mai 25, 2007 jeg tar meg ihvertfall en tur opp. så det er bare å møte opp alle mann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mai 27, 2007 ørjan??? snakka ikke du om att det skulle komme en på mandags treffa og chippe bila a?? vet du noe mer om priser og når han kommer ell?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mai 27, 2007 ørjan??? snakka ikke du om att det skulle komme en på mandags treffa og chippe bila a?? vet du noe mer om priser og når han kommer ell?? Han kommer han. Meningen var og starte opp forrige mandag, men grunnet noe reising og ferie blir det ikke før ut i slutten av juni el. begynnelsen av juli sa han sist jeg snakket med han. Har nevnt at han vil ligge på 1990.- som inntroduksjonspris for så å på sikt ligge seg rundt 2500-3000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...