Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

Man vet jo aldri ;):nana:

Uansett så sitter den jo fast i viskermotoren som IKKE sitter fast i ruten.. Ikke dermed sagt at ruten ikke KAN gå hvis man bruker makt nok :rolleye: Du har ikke en tang med vinkel på og noe du kan ligge under mot ruten slik at du får presset fra undersiden : klø : Må jo ha irret fast i kraft av at det ikke er stål mot stål, men vet ikke om rustløsner kan være til hjelp likevel : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tør nok ikke sette noe mellom rute og visker nei.. :)

Har sett frontruter som har gått ad dundas når folk har gjort det... :)

Har brukt rustoppløser ja..

Får det nok til.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skru fast viskermotoren igjen og så må man bare jokke viskerarmen frem og tilbake med sånn passe kraft. man kan også prøve å gi den ett greit støt med feks en gummi klubbe/hammer.

jeg kommer en tur i morgen, og jeg har endelig fått tak i frontganger til bilen min!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje en tur jeg også viss jeg er ferdig på jobb til da, blir mye overtid nå så rekker sjeldent og møte opp. Men skal ta meg en tur viss jeg rekker;) Kanskje noen her som har med seg vagcom??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en slik en "torx" bit, som er stor nok til å ta av center-skruen som holder fast rattet?

Den er ca 1cm i diameter.. : klø :

Jeg skal bytte rattstamme-dekselet ("gardinen") som sitter bak/rundt rattet..

Noen som kan ta med på mandag? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta med jeg vettu..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters! :)

Jeg demonterte deler av dash, koblet fra batteri osv.. men .. kjedelig å montere dash'en igjen, uten å ha gjort jobben.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har med vagcom?

Trenger en grunninst. på gasspjeldet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker nok også opp i kveld, etter å ha vært fraværende et par mandager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dessverre på jobb nå, så får ikke kommet og hilst på dere i kveld: bh : Men sees jo til helga: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kjøpte nytt akvarium i dag så derfor kom ikke jeg.nå har vi 5 stk her i stua

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 stk ja. Hehe. Begynner å bli nok det Thomas? Syns det var mye jobb med ett jeg , når jeg hadde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 stk ja. Hehe. Begynner å bli nok det Thomas? Syns det var mye jobb med ett jeg , når jeg hadde.

vi har blitt bitt av vann basillen vi.hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh..har en 250 liter vi og.. det går sin egen gang liksom.. bytter vann i ny og ne og forer litt.. ellers så aner jeg ikke hva som finnes nedi der lengre... forutenom disse sinnsykt tøffe her da ;)

DSC00282.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har foresten ikke fått møtt opp i det siste jeg heller... dette grunnet mye pågang på jobben for tiden... + at jeg driver å setter sammen sykkelen min ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en tråd om både akvarium og en tråd om kjeledyr så prøv å hold denne tråden hvertfall i ett par mils ommkrets av hva den handler om a gutter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en tråd om både akvarium og en tråd om kjeledyr så prøv å hold denne tråden hvertfall i ett par mils ommkrets av hva den handler om a gutter.

jada det skal vi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rakk ikke å komme i går, men til mandag kommer jeg med ny bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der jeg..

Kjekt m slike møter, der man kan bytte litt deler og fiske etter gode idéer og "special price for you my friend" på ting og tang...

:)

Venter bl.a på god pris på nye felger og dekk jeg nå.. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det møte på mandag, 2. pinsedag?

Tenkte å møte opp på mitt første lokallagstreff med den nyrenoverte S2èn.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det møte på mandag, 2. pinsedag?

Tenkte å møte opp på mitt første lokallagstreff med den nyrenoverte S2èn.....

Blir møte mandag 2. pinsedag også ja. Ikke alle som har fått nok etter 2 dager med treff på Våler;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar meg ihvertfall en tur opp. så det er bare å møte opp alle mann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ørjan??? snakka ikke du om att det skulle komme en på mandags treffa og chippe bila a?? vet du noe mer om priser og når han kommer ell??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ørjan??? snakka ikke du om att det skulle komme en på mandags treffa og chippe bila a?? vet du noe mer om priser og når han kommer ell??

Han kommer han. Meningen var og starte opp forrige mandag, men grunnet noe reising og ferie blir det ikke før ut i slutten av juni el. begynnelsen av juli sa han sist jeg snakket med han. Har nevnt at han vil ligge på 1990.- som inntroduksjonspris for så å på sikt ligge seg rundt 2500-3000.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.