Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

du rekker og kjøpe ny paraply til neste mandag du kommer da thomas :)

hehe det er sant ;) men det blir desverre en stund til jeg kommer igjen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare innom en kjapp tur for å se på bilene der, og må si at det var mange fete biler... Dumt at jeg ikke hadde bedre tid men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare innom en kjapp tur for å se på bilene der, og må si at det var mange fete biler... Dumt at jeg ikke hadde bedre tid men

Du får ta deg bedre tid neste gang da vet du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om det ikke blir fler Golfer fra Asker og Bærum der neste mandag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er hjertelige velkommen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg får ta meg turen igjen på mandag da det har bitt noen uker siden sist.

Nydelige regnværsdager på hytta har blitt prioritert(av en eller annen grunn).

200'n klarte å stoppe og ikke starte igjen en liten tur i dag så den står nå fint parkert på Simco AS på Greåker(Fredrikstad) en uke eller to til den blir fiksa(null liv hvor? - skal sies at den starta etter å ha kommet fram til Simco etter en times med tauing, men problemet må løses).

Non-VAG kommer vel inn de og?

Parkere på Shell istedenfor kanskje :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg får ta meg turen igjen på mandag da det har bitt noen uker siden sist.

Nydelige regnværsdager på hytta har blitt prioritert(av en eller annen grunn).

200'n klarte å stoppe og ikke starte igjen en liten tur i dag så den står nå fint parkert på Simco AS på Greåker(Fredrikstad) en uke eller to til den blir fiksa(null liv hvor? - skal sies at den starta etter å ha kommet fram til Simco etter en times med tauing, men problemet må løses).

Vi har jo medlemmer som møter opp i non-VAG fra tid til annen, så du kan rolig parkere blant oss andre : ja : Trist med 200'n men det går vel i orden det også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har med meg et klubbmedlem fra Bergen på mandag. Han kommer med norges største Vw Taxi!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der med Moped-MC-tråsykkel-mazda-Tahoe-++++ så du blir ikke bedt om å dra selv om det ikke er vag for å si det sånn. Bare å møte opp.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar med meg utstyret vis noen er interessert : rock :

Ses på mandag.

Hilsen

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i morgen : gråter :

Skal reise på ferie til Tyskland "Berlin" : rock :

Kommer neste mandag,vi ses : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen. Må få kjørt litt før ferien begynner for alvor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer klistremerke mannen i dag og? Ene ville hverken av eller på :P og skulle gjerne hatt to som jeg kan klippe av ringene for å legge de under lakken på de nye kaliperene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer klistremerke mannen i dag og? Ene ville hverken av eller på :P og skulle gjerne hatt to som jeg kan klippe av ringene for å legge de under lakken på de nye kaliperene :)

Klistremerkemannen, that`s me;) kommer. Har noen ødelagte merker du kan få audi ringene fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i dag jeg ja : ja : Tar du med deg det merket som verken ville av eller på? Greit å sammenligne med de andre merkene jeg har, så jeg ikke utleverer defekte merker :o

Men bare så det er sagt, så har jeg ikke lakkert over merkene etter jeg satte dem på kaliperne : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nye kalipere på vei, vet ikke når jeg får de på. Skal ha klar lakk på de uansett, så da kan jeg legge audi ringene under ;) Det defekte merket sitter på hahaha dama som satte de på og kom opp med tårevåte øyne og fortalte at det ene ikke ville helt... så må skrape det av

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror nok ikke jeg får kommet i kveld grunnet et ledningsnett som har tatt fyr. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror nok ikke jeg får kommet i kveld grunnet et ledningsnett som har tatt fyr. : gråter :

Den er for tynn. Er jo gangavstand fra jobben din jo;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok heller ikke, ettersom jeg har fullt hus med onkelunger, damer og hunder. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok heller ikke, ettersom jeg har fullt hus med onkelunger, damer og hunder. ;)

Desto mer grunn.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta dem med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min er inne til oljeskift. får jeg den igjen idag, tar jeg turen tvert. ellers må jeg drøye til neste mandag :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta dem med

Og du tror jeg tar med en diger schäfer som røyter noe helt for jæ.... i bilen min??? Da kjenner du meg ikke spesielt godt? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du tror jeg tar med en diger schäfer som røyter noe helt for jæ.... i bilen min??? Da kjenner du meg ikke spesielt godt? ;)

Det var sikkert damene han mente du skulle ta med.. : rolleyes

Bikkjene kan jo passe ungene? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke i dag hell gitt , er på jobb i kveld , men regner med å kommer sterkere tilbake neste mandag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.