#676 Skrevet August 13, 2007 Jeg kommer i dag etter 6 ukers ferie... Jøss hva skjer: klø : Tredje gang i år det jo;) Jeg kommer også og har med skiltplater og merker for de som skulle trenge det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#677 Skrevet August 13, 2007 jeg kommer nok ikke i dag. har for mye å gjøre på jobben grunnet sykdom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#678 Skrevet August 13, 2007 Kommer ikke , jobber kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#679 Skrevet August 13, 2007 Jeg kommer om det er sol Endelig er bananshaken tilbake på mcd. wohoooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#680 Skrevet August 13, 2007 Fikk leiebil fra Møller.. A3 1.9 tdi med kun 4K på teller'en.. Kanskje jeg skal kjøre den inn.. og komme opp en tur.. vi får vel se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#681 Skrevet August 13, 2007 mulig jeg tar meg en liten tur innom i kveld. jeg kommer med nok en ny bil. ikke fullt så pen som sist da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#682 Skrevet August 13, 2007 Fikk leiebil fra Møller.. A3 1.9 tdi med kun 4K på teller'en..Kanskje jeg skal kjøre den inn.. og komme opp en tur.. vi får vel se.. Kanskje???????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#683 Skrevet August 13, 2007 Kanskje???????????? LOL.. OK da.. En burger får jeg alltids pressa ned.. Men.. jeg gidder ikke vaske og polére den lånebilen altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#684 Skrevet August 13, 2007 Svinger innom en tur i dag jeg også, etter mange uker fravær. (Grunnet ferie) Godt og være tilbake:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#685 Skrevet August 13, 2007 Jeg kommer i dag etter 6 ukers ferie... Jommen på tide!! Jeg og stiller i kveld - sommerens siste McD-treff for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#686 Skrevet August 13, 2007 Jommen på tide!! Jeg og stiller i kveld - sommerens siste McD-treff for min del. Sommerens siste? Sommeren har jo såvidt begynt i det landet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#687 Skrevet August 13, 2007 Må se ann litt for min del. Er midt i kjøkken oppusing her. Mulig jeg bare kommer litt senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#688 Skrevet August 13, 2007 Sommerens siste? Sommeren har jo såvidt begynt i det landet her Sant nok, men "noen" er nødt for å flytte opp igjen til Trheim og starte på neste skoleår og jobb hos Møller ila uken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#689 Skrevet August 13, 2007 Sant nok, men "noen" er nødt for å flytte opp igjen til Trheim og starte på neste skoleår og jobb hos Møller ila uken da får jeg nesten ta meg en tur idag da og ta farvel.hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#690 Skrevet August 13, 2007 Kanskje jeg kommer i dag men da er det sharken som får lufte seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#691 Skrevet August 13, 2007 Kanskje jeg kommer i dag men da er det sharken som får lufte seg Det syns jeg du burde gjøre, er jo shorts vær idag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#692 Skrevet August 13, 2007 Jeg kommer jeg også, i lånt bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#693 Skrevet August 14, 2007 Var det noen som var innom med en 200 20V / V8 på mandag som var? Så en helrød typ 44 hekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#694 Skrevet August 15, 2007 Jeg var der med min 200 20v rett før folket pleier å dra. Kom vel i 2100 tida og dro igjen 30 - 45 min senere. Da stod jeg ytterst på plassen "vår" så man kan kanskje se den greit fra motorveien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#695 Skrevet August 16, 2007 Noen som har tenkt seg dit igjen på mandag foresten? Blir i såfall min første gang der. Håper å se mange fine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#696 Skrevet August 16, 2007 Noen som har tenkt seg dit igjen på mandag foresten?Blir i såfall min første gang der. Håper å se mange fine biler Du blir nok ikke alene. Jeg kommer garantert til å ta turen. Velkommen skal du være:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#697 Skrevet August 16, 2007 Kommer jeg også Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#698 Skrevet August 16, 2007 jeg kommer jeg også med endelig ferdig bakluke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#699 Skrevet August 16, 2007 Kommer til Mandag jeg også Blir artig å se på det ferdig resultatet på bakluka di Rikard:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#700 Skrevet August 16, 2007 Kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...