04'A4 S-line avant bakfanger, utsparing eksos.

Anbefalte innlegg

En på jobben her lurer på delenummer på midtre leppe på bakfanger på denne typen : audia4sline3.jpg

 

Til avant?

Har A4 s-line 04 diesel, men skulle hatt bensin leppa i midten, til eksos på begge sider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En i bodø som har denne til salgs brukt. Hadde i alle fall det for en uke siden. Kan sende deg tlf-nr hans på pm om du vil? Om jeg finner det da, tror jeg har det hjemme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gjør det du! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummeret er.

 

8E9 807 521 G GRU Nedre del bakfanger Avant med utsparring H + V side

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig. Hadde vært gøy å blitt oppdatert på hvordan det gikk...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummeret er.

 

8E9 807 521 G GRU Nedre del bakfanger Avant med utsparring H + V side

 

Ok, hvis du er helt sikker på at denne passer på en a4 avant 04 på orginal S-line bakfanger blir det bestilt (tyskland vare)

Og at denne er delt, kun midtparti.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, hvis du er helt sikker på at denne passer på en a4 avant 04 på orginal S-line bakfanger blir det bestilt (tyskland vare)

Og at denne er delt, kun midtparti.?

 

Bakfangeren er delt i to deler, øvre og nedre del. Det er ikke noe midtparti som kan skiftes ut, bare den nedre delen og da bør bakfangeren demonteres.

 

På A4 B7 kan midtstykket på bakfangeren byttes, men her er ikke fangeren delt i øvre og nedre del som på B6 modellen.

 

Det nummeret jeg oppgir her er den nedre delen på bakfangeren til A4 Avant B6 -02 til -05 modell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakfangeren er delt i to deler, øvre og nedre del. Det er ikke noe midtparti som kan skiftes ut, bare den nedre delen og da bør bakfangeren demonteres.

 

På A4 B7 kan midtstykket på bakfangeren byttes, men her er ikke fangeren delt i øvre og nedre del som på B6 modellen.

 

Det nummeret jeg oppgir her er den nedre delen på bakfangeren til A4 Avant B6 -02 til -05 modell.

 

Ok, takk for informasjon. Nå er den bestilt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo legge ut til informasjon at denne delen koster 2400,- (u/rabatt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.