Bodø: Oppslag i media i det siste

Anbefalte innlegg

Hallaien!

 

Kom til å tenkte på dette med oppslagene i media rundt politiets "aksjon" mot rånermiljøet i Bodø.

 

Noen som kjenner til dette med kjøring på rundetider?? Jeg for min del har aldri hørt om eller vært borti dette..

 

Virker som om politiet til tider kommer med feilaktige beskyldninger, mens det klart er noen som kjører heller hardt i Bodøgatene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundetider: haha :

 

Dummeste jeg har hørt på lenge: rolleyes

Jeg vet hvem flere av de involverte er, og ja jeg tviler ikke på at det er snakk om en endel sladding osv, men rundetider..: dum :

Jeg tror F&F triologien har noe overleie hos gutta på Snippen...

 

Sjefsråneren var i avisa idag for å slå tilbake: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke spesiellt en som kalles ivrige Olsen som lusker rundt i Bodø omegn? Husker å ha blitt fortalt mens jeg hadde tjenestetiden min der at det var spesiellt en som var litt overivrig. Satt ofte på Reitan, bak autovernet ved innkjørselen til anlegget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke spesiellt en som kalles ivrige Olsen som lusker rundt i Bodø omegn? Husker å ha blitt fortalt mens jeg hadde tjenestetiden min der at det var spesiellt en som var litt overivrig. Satt ofte på Reitan, bak autovernet ved innkjørselen til anlegget :)

 

Ivirge Olsen ja. Han jobber i UP og går snart av med pensjon. Det var nok vanlige patruljer som "slo til" lørdag/natt til søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefsråneren var i avisa idag for å slå tilbake: haha :

 

Lurer på hva det har med saken å gjøre at han har hatt 40 biler, og 23 av dem Volvo?? Også Volvo da.. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva det har med saken å gjøre at han har hatt 40 biler, og 23 av dem Volvo?? Også Volvo da.. : haha :

 

Hadde jeg vært han ville jeg ikke nevnt med et ord at jeg hadde hatt mange biler på samvittigheten. Ville bare sagt at jeg var ute å kjørte tur og ble stopper av Politiet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ivirge Olsen ja. Han jobber i UP og går snart av med pensjon. Det var nok vanlige patruljer som "slo til" lørdag/natt til søndag.

 

Ja, er jaggu påtide at han går av med pensjon..

Han mistet forøvrig lappen selv for noen år tilbake: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.