Banekjøring / Sosial samkomst

Anbefalte innlegg

Når jeg leste litt her på forumet om at dere slet litt med oppmøte på treffene fikk det meg til å tenke litt. Hvorfor arrangerer dere ikke en banekjøring en helg i august eller noe sån? Banen er da Reve Gocart(!) bane. Har ikke selv planer om å dra min lille motor ut på bane men er vel sikkert endel i klubben med både spreke biler elle ei spreke biler som kunne tenkt å testa å kjøre litt på bane. Blir da en liten forandring forholdt det vanlige klubbtreffet. Klar over at det ikke er verdens beste bane å kjøre på men det trekker nok folk og det er mulig å kjøre bil på den. Kommer nok mange for å se på også. Klubben Trim-4-Eldre kjører jo der rimelig ofte. BMW klubben og diverse japseklubber har og hatt banekjøring der. Prisen på å leie banen tror jeg (tror ja) er 3000kr. Er jo bare å dele den mellom antall kjørende. Er det ikke nok fra klubben som vil kjøre kan dere åpne for andre biler (merker) å kjøre også. Vet ikke hva interesse det er for det men tenkte jeg skulle lufte forslaget ihvertfall.

 

Vet jeg bare er 20år og har ikke vært medlem lenger enn en snau månde. Men, kunne da vært noe å tenke på?

 

Hvis dette er av interesse kan jo lokallagsleder/nestleder kontakte krytec@trim-4-eldre.com. Tror han vet litt om hvordan man leier banen osv osv.

 

Bare ett forslag....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, ditt forslag har vært lufte før. Med mer eller mindre respons. Var slik at alle var intressert men ikke fikk fingeren ut.

 

Prisen er ikke skremmende. Bare annonsere i en månnedstid, så flest mulig i Stavangerområdet får vete om det, og evt innvitere andre lokallag i "nærheten" (f.eks Haugesund) å delta.

 

Det begynner nesten å bli forseint å plagge et "treff" så seint i august/september. Det er jo allerede planlagt treff oppi Bergen 21-22 august med streetLeagel på lørdagen og go-kartbane kjøring på søndagen. Regner med noen fra lokallaget her skal oppover over da. Bare å henge seg på. Blir nok felles kjøring.

 

Greit man trenger folk som vil kjøre bilene sine og betalle start kontigenten. Men man trenger vel også noen frivillige, med tanke litt på vakthold og organisering av kjøringen og kan vifte med flaggene.

 

Men uansett så er dette et kjempe tiltak. Måtte evt ha fått til noe i slutten i august, begynnelsen av september. Og det mest realistiske er vel å arranangerre dette én dag. En lørdag eller søndag.

 

Men må vel høre litt videre hvordan stemmningen er for dette. Har vel også blitt snakket litt rudt dette før, og da blei det også nevt at de som ville fra STV.lokallag egentlig skulle bare hive seg med trim.4.eldre sine arrangement av go-kartbanekjøring. Interresen er tilstede, men litt mer labert å arrangere noe selv.

 

For de som vili reise litt, så blir det:

15 aug: VW-Audi Club treff/banekjøring på Rudskogen

21-22 aug: Treff/go-kartbanekjøring i Bergen

17-19 sept: Gatebil på Rudskogen.

+ div Street Leagel i Sandnes/Stvanger utover høsten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.