Anbefalte innlegg

Hola Gaylords.

 

Skal vi dra igang en samling fra lørdag til søndag eller?

Litt grilling, musikk og god drikke? Er jo greit å våkne opp og allerede være på banen liksom.

Noen tanker rundt dette?

FGL leverer jo alltid glede og underholdning på treff. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har lurt litt på det vi her i Østfold også dersom det lar seg gjøre å campe der oppe.. Klubben har jo bare leid banen for søndag..

 

Kunne kanskje slått følge innover, jo flere jo bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fra Hadeland hadde egentlig tenkt å kjøre innover på søndagen ettersom det bare var da det var noe.

MEN får Gaylordsa igang noe sosialt så kommer det nok noen herifra oxo. :cool:

 

Dere er flinke sosialt ja. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for å dra på lørdagen, så får man litt mer ut av helgen. Sikkert noen andre fra Drammens lokallag som også er intressert å bli med da. Er startet en tråd på det allerede, så får man se hvordan responsen blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg... Thomas også... Grilling er bra... : popcorn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt skal dere kjøre noe natt til søndag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noen problemer det vil jeg tro.... spørsmålet er vel bare hvor happy de blir for det på rudskogen mht til det som skjedde ifjor.Men jeg er klar for å komme på lørdag og slappe av litt med grillings,øl og litt bilprat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart jeg er med.. det blir gøy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt komme på fredagen jeg :D bare å ta med masse drikke, så kommer søndagen etterhvert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag på hvor vi kan slå opp camp? : popcorn

 

Sikkert flere som kommer langveis fra som vil ha en klarhet om hvor og når... : rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Noen som har forslag på hvor vi kan slå opp camp? : popcorn

 

Sikkert flere som kommer langveis fra som vil ha en klarhet om hvor og når... : rb :

 

Den grusplassen akkurat ved banen der a?(ved breisladdsvingen)

Folk bruker jo å ligge der.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Hola Gaylords.

 

Skal vi dra igang en samling fra lørdag til søndag eller?

Litt grilling, musikk og god drikke? Er jo greit å våkne opp og allerede være på banen liksom.

Noen tanker rundt dette?

FGL leverer jo alltid glede og underholdning på treff. :D

 

Funnet ut noe mer om det her eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte en forespørsel om det var mulighet for å campe på Rudskogen fra lørdag til søndag siden vi i Østfoldlokallag også tenkte på det.. Svar fra John Kopperud var da at klubben ikke hadde ønske om å ha camping og ansvar for hva som skjer på kvelden. Derfor ville styret ikke oppfordre til overnatting på Rudskogen..

Klippet fra mailen : "....Langveismedlemmer må gjerne overnatte et sted, men ikke på Rudskogen !...." Burde kanskje la seg gjøre å få til noe et annet sted isteden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk tråden som Mattis ga meg, funnet noen camping greier der. Aner ikke hvem som er kurante da men det vet sikkert noen andre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.