Noe som skjer i Lillehammer?

Anbefalte innlegg

Er det noe å ta seg til i Lillehammer om dagen? Jeg skal på ferie i en ukes tid der nå, og mens dama jobber hver dag, blir jeg susende hjemme hos svigers og trenger noe å finne på... Er det noe lokallagstreff i uka som kommer eller noe annen aktivitet av noe slag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Er det noe å ta seg til i Lillehammer om dagen? Jeg skal på ferie i en ukes tid der nå, og mens dama jobber hver dag, blir jeg susende hjemme hos svigers og trenger noe å finne på... Er det noe lokallagstreff i uka som kommer eller noe annen aktivitet av noe slag?

 

Ikke noe lokallagstreff for Mjøsa før 4.August.

Men er jo MASSE VAG på Lillehammer.

Kanskje du ser en grønn audi a4 der og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke umulig at det kommer enn grønn coupe til lillehammer på lørdag heller... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Maanum Johansen

er ikke umulig at det kommer enn grønn coupe til lillehammer på lørdag heller... ;)

 

Tenkt å ta en Lillehammer tur?

Ja oki.. da tar vi en lillehammer cruising på lørdag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta med en tur dit da, se om det er noe liv der.. hvis bilen er ferdig da.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.