#1 Skrevet Mars 22, 2007 Nå er datoen endelig satt for Bergen sitt hovedtreff i 2007.:glad: Dette er nå 5 året på rad vi arrangerer treff på Eikås banen og vi regner med at ALLE tar seg turen over til oss fra hele Norge! Vi kan love dere myyye morro og en hel helg med bil da det også vil bli avholdt AmCar treff på Lørdagen med STREETLEGAL! Her kan dere prøve dere mot vestlandets raskeste biler.... og her stiller det alt fra million biler til gamle traller med hissige motorer: pisk : Grilling og bilprat blir det på Lørdags kvelden på Campingen. Campingplassen ligger kun 2Km fra Eikås banen. Og jeg annbefaller at dere er raskt ute med og bestille da det ventes masse folk som vanlig. Overnatting på campingen kan bookes på tlf 55 24 88 08 Pris pr. hytte - plass til 4 man kr. 450,- og 3 mann m/dusj kr. 650,- Det vil som vanlig bli fest på campingen Lørdagen så her er det bare og ta med seg god drikke og grillmat. Søndag blir det banekjøring og utstilling hele dagen så dette kan man ikke gå glipp av. Håper så mange som mulig vil ta seg turen til oss, og da også fra resten av landet på dette treffet. Mer INFO kommer i denne tråden ettervært som ting faller på plass: smil : Vennlig hilsen oss i Bergen Lokallag. __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2007 hooker du opp med hytte t-bag? lover å ikke knekke noe stoler i år...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2007 Dette blir bra! Blir nok pent nødt til å merke av i kalenderen med store, fete krigstyper. I'll be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2007 Dette blir bra!!!! Gleder meg som f***!!! Bestiller du hytte til clownene TThomaz?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2007 hooker du opp med hytte t-bag? lover å ikke knekke noe stoler i år...... HEHEHEHE: haha : Må vel regne med litt svinn når man har det gøy!!! jeg kommer jeg vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2007 Hep Hep...... Blir nok bra dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2007 I år stiller jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2007 så klart kommer eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2007 Om jeg får kalender kabalen til å gå opp så kommer jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2007 så klart kommer eg også Ka bil stiller du med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2007 Det er vanskli å sei enda....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2007 Jeg og Pus tar nok en tur over vi også vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2007 Du er jo fast innslag du Roger, konge at du tar turen igjen... Får ta med deg noen og da:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2007 Ja, det har blitt en bra tradisjon med en Bergenstur på høsten. Jeg skjønner ikke at ikke alle drar dit jeg. Jeg skal i hvertfall jobbe for å få med meg flere jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2007 Ja, det har blitt en bra tradisjon med en Bergenstur på høsten. Jeg skjønner ikke at ikke alle drar dit jeg. Jeg skal i hvertfall jobbe for å få med meg flere jeg. Sånn skal det låte ROger!! Og vi synes det ALLTID er hyggelig og ha dere på besøk! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 30, 2007 Jeg får vel se om det er mulig å komme seg over fjellet jeg også da... Er ikke helt sikker at jeg har tid, men skal prøve så godt som mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 30, 2007 Jeg og Pus tar nok en tur over vi også vil jeg tro. Always... booke èn hytte i år da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 10, 2007 hmmm kanskje vi kommer noen ifra Stavanger også,men da må dere stille i Stavanger helgen etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 10, 2007 hmmm kanskje vi kommer noen ifra Stavanger også,men da må dere stille i Stavanger helgen etter:) Ja det skal du ikke se bort ifra at vi gjør. Står det noe mer om treffet deres noe sted?? Jeg vil iallefall stille hos dere! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 10, 2007 Står om Stavanger Treff her Lurer på om jeg kan få det til å passe med å bli med til Bergen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 10, 2007 Thanx Dansken! Håper du får tid til og ta deg turen over til oss.... Du kan jo bare henge deg på i S-Line mafian! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 10, 2007 Henge seg på og henge seg på... Kjører jo diesellokomotiv de Må vel fylle opp bensintanken 4 ganger underveis jeg.. Men så får de jo tid til å kose litt for seg selv da Har veldig lyst, så skal se hva jeg får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 1, 2007 får se om jeg om tar meg en tur over.. men det blir nok da mere på sparket.. kona har fått dato for kalving 31.juli.. så mulig jeg må være bleieskift arbeider.. så vi får se.. får jeg "fri" så kommer jeg... kjører diesel jeg og mikael.. men vi kan jo brumme sammen forde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 7, 2007 dette blir bra greier, stiller nok opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 16, 2007 Oh yeah.... Stiller nok sikkert jeg og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...