Bergen`s Treffet 2007 Eikås 19 august!

Anbefalte innlegg

Jeg får stille opp ifra valdres jeg da;)

kommer i morgen tidlig!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er snart på vei utover....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg dette treffet.. Sitter og vurderer og hive meg i bilen nå:)

 

JA det rekker du!! Vi har nok en seng til deg også om du trenger det!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det blir oppholdsvær imorgen da. Dekkene mine er på grensen til å ha ulovlig mønsterdybde, så banekjøring i regnvær duger ikke for min del. Særlig ikke siden det er første gang jeg får sjansen til å prøve å kjøre på bane. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noken som chipper i morgen..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer med et nytt bygge fra vaerste, en VW Ourie... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller på treffet også :)

 

Vi ruller in med en godt preppa RS4 .

 

Dem som trenger mer guffe får bare si ifra :)

 

Ses .

 

Johan

Chipsenter.no

 

Hvor ble det av dere? Så ingen rs4 eller noen som fikk chip?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste i en annen tråd at det var en som ble chippa i går, men så heller ikke noe til dette!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ble det av dere? Så ingen rs4 eller noen som fikk chip?

 

Leste i en annen tråd at det var en som ble chippa i går, men så heller ikke noe til dette!!

 

Johan med kollega var innom en tur igår. Kjørte ikke på bane, men chippet 2-3 biler der ute.

De hadde "base" hele helgen fra hotellet da de var avhengig av et sted og kunne site og lodde samt tilgang på nettverk for å kunne sende og mottat gammle/nye program. var en god del som hadde vært innom de i løpet av lørdag/søndag for å få litt mere pulver i bilen sin så Johan var meget godt fornøyd med oppmøte og responsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk jo litt skeis med en Audi fra valdres som de skulle chippe, hjernen tryna visst skikkelig, men selv der skal sevicen være på topp. Virker som seriøse gutter dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk jo litt skeis med en Audi fra valdres som de skulle chippe, hjernen tryna visst skikkelig, men selv der skal sevicen være på topp. Virker som seriøse gutter dette...

 

Stemmer det. Var A4`en med luftfjæring som ikke ville. Johan hadde visst i utgangspunktet sagt nei siden den alt var chippet, men kollegaen til Johan mente det skulle gå, men det gjorde det altså ikke:o

Hva som har skjedd videre er jeg ikke sikker på, man snakket med Johan tideligere idag og da skulle viss ting være i orden. Hva det innebærer, og hva som er gjort/blir gjort aner jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil forøvrig takke for at bra treff på tross av regnet. var første gangen jeg var med over fra Oslo, men blir garantert ikke sistegangen:) Ble litt bitt av bassillen etter å ha tyna diseldyret mitt rundt banen:rolleye:

Hørte vi Rudskogen neste: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chip gutta kan det de driver med. Det som skjedde med bilen min kan ikke skyldes på de. Det satt en dårlig chip i min bil som er satt i i tyskland før jeg tok den inn til norge! Dette var ingen klar over så det skjedde en liten feil der.. Men som sagt disse gutta står på, og alt er ordnet opp!

Snart tut og kjør igjen: rock :

 

De har en servic man skal lete lenge etter for og finne! Og produktet de selger et helt topp.. kanon bra pris og et kjempe produkt man får mye glede av i sin bil, som mange av klubbens medlemmer har fått merke alt og ikke minst gleden av: smil : : smil :

 

Gleder meg til flere treff..

Takker Bergen lokallag for et kjempe treff tross mye regn;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil forøvrig takke for at bra treff på tross av regnet. var første gangen jeg var med over fra Oslo, men blir garantert ikke sistegangen:) Ble litt bitt av bassillen etter å ha tyna diseldyret mitt rundt banen:rolleye:

Hørte vi Rudskogen neste: smil :

 

Du fikk kjørt noen gode runder rundt banen ja.: rock :

Aldri sett en så røykfri diesel før!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei kara , vil først og fremst takke dem som møtte opp på Thon hotell i Bergen city. :)

 

Såg ut som alle koste sig med ny tunede biler..

 

hørte også rykter om at våre kunder hadde testet lykken på banen i helgen , også vist sig frem til og kunne kjøre gode tider med en Dieselpurke som er røykfri !! Bra jobba Ørjan . (jammen går det få en 105hk PD og gå bra , RESPEKT :)

 

Til dere andre som kanske blitt litt skuffet før at vi ikke møtte opp på treffet før siste minutt håper jeg skjønner sitsen vi satt i. Det er en god del utstyr som skall regges opp, vi må ha sted og sitte i lugn og ro når man driver med elektronik komponenter. Derfor bestemte vi oss for og stille med åpne armer på "Thon Hotell Bryggen".

 

Allerede er det mange som har meldt sitt interesse før neste oppmøte i Bergen som vil skje innen kort fremtid!

 

Sist men ikke minst vil jeg takke Roar Hylland som har fikset rom i siste minutt da hotellet enda var full booket begge dager! Outstanding service !

 

Ses neste år , da trekker vi vogn i steden !

 

Hilsen

Johan

Chipsenter.no : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk kjørt noen gode runder rundt banen ja.: rock :

Aldri sett en så røykfri diesel før!

 

Ja fikk til noen fine runder utpå der ja. Tviler på at Roger er så veldig enig med deg på det at den er røykfri, han lå bak meg Oslo-Bergen-Oslo:rolleye: Var vell helst det at det regnet og sprutet endel bak bilen som gjorde at dieseleksoen ikke ble så veldig synlig

Skal jo også sies at jeg kjørte med all bagasjen jeg og Jan-Tore hadde med oss liggende i bagasjerommet og det var så fullt av bagasje, verktøy (som jeg heldigvis ikke fikk brukt for) og "lite" lager med xenonmatch pærer at ikke noe sklei rundt bak der så dro rundt på "noen" ekstra kilo rundt banen:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer reisebrevet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer reisebrevet?

 

Skal prøve å få begynt på det i kveld. Kommer garantert ikke til å ta like lang tid som med reisebrevet til Roger fra Ålesund;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få begynt på det i kveld. Kommer garantert ikke til å ta like lang tid som med reisebrevet til Roger fra Ålesund;)

 

... ja, og vi venter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få begynt på det i kveld. Kommer garantert ikke til å ta like lang tid som med reisebrevet til Roger fra Ålesund;)

 

Hva mener du, det er jo ferdig for lenge siden det da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.