Bergen`s Treffet 2007 Eikås 19 august!

Anbefalte innlegg

Kommer eg og. Vil gjerne stille ut bilen min.

Det er ein VW Bora 1.6 16v, som eg har jobbet litt med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller på treffet også :)

 

Vi ruller in med en godt preppa RS4 .

 

Dem som trenger mer guffe får bare si ifra :)

 

Ses .

 

Johan

Chipsenter.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ses på søndag folkens! Værmeldingene varierer litt, de beste er soool og null regn (BA) og de andre er 1mm regn, overskyet og 14grader.. Ingen grunn til å bli hjemme altså!

 

Dette er jo sommer fremdeles!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er igjen plasser på campingen? Eller hva som ellers blir det nærmeste?

Skulle funnet meg tak over hodet før jeg tar turen over..! Langt til sentrum ifra treffplassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sentrum til Eikås er ca 2 mil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er det av intersse å fått til ein liten felgutstilling, og litt av kvart av understell.

 

..kan alltids slå litt på noken Schmidt felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som måtte være intressert så kommer jeg til å ha med meg et utvalg med Höen xenonmatch pærer.

Skal også prøve og få til en hyggelig treff pris på pærene denne helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: De som kommer fra Østlandet passerer voss osv. Da trenger dere ikke tenke avstand fra sentrum, for dere tar av til eikås før motorveien, så det er bare to min fra den rundtkjøringen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er det av intersse å fått til ein liten felgutstilling, og litt av kvart av understell.

 

..kan alltids slå litt på noken Schmidt felger.

 

DU veit vi vil ha det kjære venn!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun mulighet til å delta på søndagen. Men koster banekjøringen noe? Når begynner den? Må man ha hjelm eller noe for å få kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva av butikker/sjapper stiller på treffet egentlig.

 

Trenger PLUTSELIG litt div jeg...

 

16v antenne, luftfilter (kit muligens) og så er det generelt sett meget lenge siden jeg har vært snill mot meg selv. Så jeg må gi meg selv gave.

 

Ser desverre ikke om feks "Kvalitets Kjartan" har noe slikt inne på webshopen hans. Prøvde å ringe han, men han er vel travel tenker jeg. Så derfor lurte jeg på om det var andre der også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøringen koster 200,- for heeeeele dagen så det er bare og hive seg på. Alt betaling vil skje når du kommer til treffet. Hjelm må du ikke ha.

 

Priser og mer info kommer ikveld i ny tråd her.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På forsiden står der at treffet begynner ca klokken 9 på søndag.. Stemmer dette Thomas??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DU veit vi vil ha det kjære venn!!

 

TThomaz

 

..har du ikkje dame du eller!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg bare i dusjen en tur og pakke ut i bilen, så er vi straks på tur over fjellet. Jeg fikk allerede i går en del meldinger fra gjengen fra nordvest, som var på hurtigruta på tur nedover. Dette blir nok et like bra treff som før om årene. Jeg gleder meg, selv om jeg tror det kan bli en slitsom tur med 4 knekte ribben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg bare i dusjen en tur og pakke ut i bilen, så er vi straks på tur over fjellet. Jeg fikk allerede i går en del meldinger fra gjengen fra nordvest, som var på hurtigruta på tur nedover. Dette blir nok et like bra treff som før om årene. Jeg gleder meg, selv om jeg tror det kan bli en slitsom tur med 4 knekte ribben.

 

Halla!

 

Dere får bare ringe meg når dere er annkommet Bergen da Roger! Vi er en liten gjeng som skal ha felles polereing i kveld så er dere med kan dere bare komme assa!

Håper virkelig det skal bli bra og enda bedre.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla!

 

Dere får bare ringe meg når dere er annkommet Bergen da Roger! Vi er en liten gjeng som skal ha felles polereing i kveld så er dere med kan dere bare komme assa!

Håper virkelig det skal bli bra og enda bedre.

 

TThomaz

 

Vi skal nok en liten tur oppom Jan når vi kommer fram, så vi får se hva vi rekker. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når begynner banekjøringen søndag? Koster det noe for å i det hele tatt komme inn, eller kun 200 kroner hvis man vil kjøre på bane?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøring på banen begynner 12.00 da dette er etter "kirketid" Det koster 200,- for banekjøring og 50,- for inngang.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til Baner kjøringen. stiller med nychippa bil:evil:

 

Og så drar jeg med meg ei kommende vwaudi-club medlem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN..

Jeg skulle jo kjøre, men HAR jeg bilen på veien.. : rolleyes

Jaja, jeg for stille neste år : klø :: bh :

Men jeg stikker uansett utom en tur for å "sjekke forholdene" ^^

Mvh Joakim :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer til Bergen, I EN FORD COURIER... :P

 

Men skal se om vi får tid til å stikke innom å si hei... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer til Bergen, I EN FORD COURIER... :P

 

Men skal se om vi får tid til å stikke innom å si hei... ;)

 

Høres bra ut Håkon! Skulle det være noe er det bare og ringe meg. nummer står i signaturen.

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Håkon! Skulle det være noe er det bare og ringe meg. nummer står i signaturen.

 

THOmaz

 

Den er go, lagrer nummeret... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg dette treffet.. Sitter og vurderer og hive meg i bilen nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.