Anbefalte innlegg

fikk et lite problem da jeg var ute å kjørte litt i dag, bilen begynner å mote da den passerer 0.5 i turbotrykk noen som har noen ide?

 

å ruse motoren går greit hører ikke noe merkelig da.... etter at jeg hadde ruset den så ladet den 1bar men man kunne kjenne at det ikke ga max effekt....

 

Noen som har noen ideer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer litt an på... :)

 

Er det en orginal motor du har? Hvis så.. høres det ut som om magnetventilen din kødder. Dersom en ikke åpner helt lader du for lite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

solenoid ventilen er det den du mener?

 

hvis så er den iallefall borte.

 

har prøvd å resette hjerner

dumpen fungerer har pressa bilen den lader 1bar men den aksen som skulle vært da er ikke der

den går å moter

skal lete etter lekasje på rør mellom turbo og ic i dag

 

skal også se på pluggene men er jo ikke problemer da jeg ruser motoren det er når turboen begynner å lade at det blir noe feil enten for mye luft eller bensin i forhold til hverandre

 

det er iallefall det jeg tror men er åpen for forslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis er det og bli kvitt eksosen da?

Det er ikkje ien kat som er tett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

katter er fjernet og bakre potte så eksosen har ganske fri vei ut.. skal iallefal ha det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Marjus Gaustad

katter er fjernet og bakre potte så eksosen har ganske fri vei ut.. skal iallefal ha det

 

hehe, da er det nok sannsynlegvis ikkje det som er problemet

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, jeg vil tro det er noe med turboen/rørene men vet ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

feilårsak funnet... var en gammel slangebil mellom 2 rør fra Ic til innsug som hadde sprukket.

 

Takk for alle svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Det er vanlig at de ryker. Koster 1200 for en ny til 200 20v.. :mad:

 

Jeg dro til Tess og fikk noe skikkelig gummi.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen ting som er orginalt lenger mellom turbo og ic på bilen min lenger kun denne ene slangen skal til be-4-you i morgen hvis de ikke kan hjelpe meg reiser jeg til Kollevold for de hadde så jeg på nettet :)

kosta vist 200kr for en 63mm silicon slange

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.