#1 Skrevet Juli 17, 2004 fikk et lite problem da jeg var ute å kjørte litt i dag, bilen begynner å mote da den passerer 0.5 i turbotrykk noen som har noen ide? å ruse motoren går greit hører ikke noe merkelig da.... etter at jeg hadde ruset den så ladet den 1bar men man kunne kjenne at det ikke ga max effekt.... Noen som har noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2004 Kommer litt an på... Er det en orginal motor du har? Hvis så.. høres det ut som om magnetventilen din kødder. Dersom en ikke åpner helt lader du for lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2004 solenoid ventilen er det den du mener? hvis så er den iallefall borte. har prøvd å resette hjerner dumpen fungerer har pressa bilen den lader 1bar men den aksen som skulle vært da er ikke der den går å moter skal lete etter lekasje på rør mellom turbo og ic i dag skal også se på pluggene men er jo ikke problemer da jeg ruser motoren det er når turboen begynner å lade at det blir noe feil enten for mye luft eller bensin i forhold til hverandre det er iallefall det jeg tror men er åpen for forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2004 Korleis er det og bli kvitt eksosen da? Det er ikkje ien kat som er tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2004 katter er fjernet og bakre potte så eksosen har ganske fri vei ut.. skal iallefal ha det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2004 Opprinnelig postet av Marjus Gaustad katter er fjernet og bakre potte så eksosen har ganske fri vei ut.. skal iallefal ha det hehe, da er det nok sannsynlegvis ikkje det som er problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2004 nei, jeg vil tro det er noe med turboen/rørene men vet ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2004 feilårsak funnet... var en gammel slangebil mellom 2 rør fra Ic til innsug som hadde sprukket. Takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2004 Hehe.. Det er vanlig at de ryker. Koster 1200 for en ny til 200 20v.. :mad: Jeg dro til Tess og fikk noe skikkelig gummi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2004 ingen ting som er orginalt lenger mellom turbo og ic på bilen min lenger kun denne ene slangen skal til be-4-you i morgen hvis de ikke kan hjelpe meg reiser jeg til Kollevold for de hadde så jeg på nettet kosta vist 200kr for en 63mm silicon slange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...