Mjøsa: pusser opp sommerfelgene

Anbefalte innlegg

Ja da var jeg i gang med og pusse opp sommer felgene mine.

fikk vite at disse var to delte, stemte ikke var nokk 3 delte disse, fikk meg en liten overaskelse liksom, he he var jo greit med luft i felga

lager en lite foto serie

men lurer på om jeg tatt meg skikkelig med vann over hodet : dum :

skal polere opp kanten igjend og kose meg med litt lakk

Bilde050.jpg

Bilde049.jpg

Bilde050.jpg

Bilde049.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette blir interresant å få med seg:)

hvor mye regner du med å måtte bruke på dette a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 delte? Hvor er da den tredje delen? For meg ser du ut som 2 deler.. men vann over hodet? Neh,går det da ? Må ikke drukne da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dette ikke koster mere en ca 500kr og mange timer arbeid he he

nei Ørjan har bare delt dem i to, da jeg demonterte disse trude jeg de var to delte, men du kan tru jeg skvatt da lufta plusselig kom ut. dekka sitter fast på felg kanten enda derfor ser du ikke at dem er 3 delte.

men de skal pelles helt fra værandre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig prosjekt.

Det hadde vært fint om du kunne dokumentere godt med bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg prøve på veit du.

må bare få lade opp bateriet på camen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se på deg jeg da, Tenkte og splitte og lakke/pusse opp mine jeg å, men det så så kjett ut...

Får se hva det blir etter at den nye fronten er på plass.

Ellers så gjør kanskje du det for en billig penge: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som er iriternende er at jeg har så sykt mye og gjøre, he he så dette vil ta litt tid, ikke bra, da jeg vil ha på sommer dekka da: bh :

men satser på at felga blir rå feite da, har jo mine spes planer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dette ikke koster mere en ca 500kr og mange timer arbeid he he

nei Ørjan har bare delt dem i to, da jeg demonterte disse trude jeg de var to delte, men du kan tru jeg skvatt da lufta plusselig kom ut. dekka sitter fast på felg kanten enda derfor ser du ikke at dem er 3 delte.

men de skal pelles helt fra værandre

500kr? :o

Det var lite.. en kompis av meg har delt felgene sine nå å pusset di opp å da blir man annbefalt å bytte bolter siden det er strekk bolter som sitter der fra før av. å han har akk fått nye bolter og muttere nå å bare det kom på 2900kr bare for boltene og muttere..

Så tror kansje du brurde regne med litt mere enn 500kr;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

500kr? :o

Det var lite.. en kompis av meg har delt felgene sine nå å pusset di opp å da blir man annbefalt å bytte bolter siden det er strekk bolter som sitter der fra før av. å han har akk fått nye bolter og muttere nå å bare det kom på 2900kr bare for boltene og muttere..

Så tror kansje du brurde regne med litt mere enn 500kr;) hehe

de ser ikke ut som strekk bolter i alle fall.

men men vi får se hva skjer he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de ser ikke ut som strekk bolter i alle fall.

men men vi får se hva skjer he he

ikke så lett å se om det er strekk bolter da..

Men ville annbefale å bytte di.. kjipt hvis di begynner å gå av mens du kjører siden boltene er strekt max i fra fabrikk....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke så lett å se om det er strekk bolter da..

Men ville annbefale å bytte di.. kjipt hvis di begynner å gå av mens du kjører siden boltene er strekt max i fra fabrikk....

skal ta og måle dem og skjekke opp med fabrikk.

er de innen for så bruker jeg den en gang til, ellers så kanskje jeg skal sette på nye svarte unbrako, kunne vært kult det også

men da bruker jeg ikke strekk bolter

jeg får ta og kjekke dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor store er de?

Er ute etter denne type felg i 19" til bilen min. Får si ifra om du heller vil selge de - hvis de ikke er i elendig forfatning da vel og merke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor store er de?

Er ute etter denne type felg i 19" til bilen min. Får si ifra om du heller vil selge de - hvis de ikke er i elendig forfatning da vel og merke ;)

ja dette er 19" felger ta kontakt med meg på tlf 45678499

om du er intrisert, har ikke beggynt enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da har jeg brukt noen timer på disse felgene da, og er meget fornøyd selv, de har blitt ca 90% blankere en dem var, og de tre som var kant kjørt kan du ikke se merker av det lengre

legger ved et par bilder så dere kan se.

har slipp ned ringene, pussi og pussi osv osv

slipt ned senteret og lakkert dette mat sort.

hva synes dere

bil 004.jpg

bil 005.jpg

bil 006.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det så knall ut! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette blir jo utrolig tøft:D

merre bilder takk:D hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt,på med gullskruer der nå så. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begynt på samme selv jeg, med samme felger. Men har problemer med at det virker som at aluminiumen er litt grov. Får ikke dekt porene skikkelig? Hva pusset du med til slutt(tenker sandpapir e.l, ikke polering) Og fant du ut noen om boltene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

starta på 250 papir jeg og slipte meg ned til 1500pappir deretter polere polere.

nei fant ikke ut noe om boltene, men satta inn unbrako skruer som er helt svarte, (10 bolt)

Har begynt på samme selv jeg, med samme felger. Men har problemer med at det virker som at aluminiumen er litt grov. Får ikke dekt porene skikkelig? Hva pusset du med til slutt(tenker sandpapir e.l, ikke polering) Og fant du ut noen om boltene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

starta på 250 papir jeg og slipte meg ned til 1500pappir deretter polere polere.

nei fant ikke ut noe om boltene, men satta inn unbrako skruer som er helt svarte, (10 bolt)

Oki, brukte du noe dreiebenk eller pusset du for hånd? Når jeg ser bildene av dine felger, angrer jeg litt på att jeg lakkerte de i blanksort ser jeg. Var tøffere i mattsort:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slipte for hånd

Oki, brukte du noe dreiebenk eller pusset du for hånd? Når jeg ser bildene av dine felger, angrer jeg litt på att jeg lakkerte de i blanksort ser jeg. Var tøffere i mattsort:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra dette Tor Olav! Skal fikse lakken på ringene på bakhjula mine, der har klarlakken flassa i store mengder. Tenker på å levere inn til pulverlakkering og så klar lakk oppå der sånn at den får godt feste. Teit av meg å ikke tenke som du å ha på unbraco skruer!! Bestilte original bolter jeg.. Er ferdig med felgene fremme, så blir teit å pelle dei fra hverandre igjen. Hva brukte du til å få av lakken på felgene? Pussa du bare ned alt sammen eller fjerna du lakken først med noe "magic stuff"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig.

Ser veldig fett ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.