Mjøsa: pusser opp sommerfelgene

Anbefalte innlegg

ikke noe hokus pokus med lakkeringen, matta de bare ned og lakkerte med mattsort .

 

 

Ble bra dette Tor Olav! Skal fikse lakken på ringene på bakhjula mine, der har klarlakken flassa i store mengder. Tenker på å levere inn til pulverlakkering og så klar lakk oppå der sånn at den får godt feste. Teit av meg å ikke tenke som du å ha på unbraco skruer!! Bestilte original bolter jeg.. Er ferdig med felgene fremme, så blir teit å pelle dei fra hverandre igjen. Hva brukte du til å få av lakken på felgene? Pussa du bare ned alt sammen eller fjerna du lakken først med noe "magic stuff"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

likte slutt resultatet jeg

Forskjellig 047.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra det der da:) Ble ganske lik felgene mine ser jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe umbrako skruen ble ikke så bra i lengden da. dem ruster nemlig. du bytte den bilen med en a3 fra gjøvik ja?? jobber samen med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe umbrako skruen ble ikke så bra i lengden da. dem ruster nemlig. du bytte den bilen med en a3 fra gjøvik ja?? jobber samen med han.

 

oki, kjøpte 10,9 hardhet skruer jeg disse skulle ikke ruste fikk jeg beskjed om, fanken det var da for jævlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.