#26 Skrevet Juli 20, 2004 -moderert med hensyn på barn- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 20, 2004 hehe... dissa deilige bilda av Øystein e jo bare dødslekkre! DITTA va gode gamledager det! hehe.... nevnte nokken alkohol? nei, det har vi IKKE gjort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 20, 2004 NB! KUN 6 STK SOM HAR BETALT BANEKJØRINGA!!??? Har er regning her som er forfalt for 19 dager siden fra Lånke motorsenter!! Ingen flere som skal kjøre på bane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 20, 2004 Har aldri prøvd det før jeg. Forklar meg litt rundt opplegget da? Vært kult og sett hva Passate'n klarte evt.. Er kanskje ingen banebil heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 20, 2004 Om det er kun 6 stk som skal kjøre tørr sikkert jeg også. Må se det ann litt tror jeg, men har lyst å teste. Nå subber det ikke lenger, og jeg kjører rundt i et høydehus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 20, 2004 Og forresten, det siste bildet burde vært sensurert med tanke på småbarn og matlyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 20, 2004 (endret) Opprinnelig postet av Er jeg like søt som Pål??? Hehe fylla har skylda.........alt jeg kan si :D Havna på nachspiel i Hatlane og va hjemme igjen tidlig søndags morgen. Dag va virkelig heldig med det bilde av me må e si!!!!!!! Kan vær glad e ikke hadde digital-kamera "et visst år" på Våler da Dag gikk rundt "lettkledd" Hevnen er søt Dag Sverre Skytterholm......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 21, 2004 Opprinnelig postet av Pål Fivelstad ..kan vær glad e ikke hadde digital-kamera "et visst år" på Våler da Dag gikk rundt "lettkledd" Hevnen er søt......... Det er bare en myte... Men banekjøring er gøy, bare å hive seg utpå alle som har lyst å prøve. Om man har 90 eller 900hk spiller ingen rolle.. bare å blinke pent å legge seg ut når storegutta kommer bak deg, og dessuten slippes ikke så mange inn på bana samtidig, så det er ingen fare for "kø-kjøring".. Det ser også ut som om det blir 2 "offisielle" avreiser..en om morgenen i 08-tida, og en etter jobb i 16.30-tida.. For de lokalt i Ålesund blir det et møte i morra på Shell eller noe slikt i 7-8 tida om kvelden, og da må banekjøring (300,-) og hytte (350,-) betales.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 21, 2004 (endret) Opprinnelig postet av Det er bare en myte... HAHAHAHAHAHAHAHA :D E skal iallfall dra etter jobb på fredag.....skulle egentlig ha fri-fredag pga e skal jobbe sein-skift neste uke men pga ferie-avvikling her på jobb så skal e jobbe 8-4. Men e får betalt 8 tima overtid på fredag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 21, 2004 Tror vi tar et lite møte på shell vegsund kl.7 i fineværet for de som skal være med. Var dårlig stemning for peppes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 22, 2004 Heyhey folkens! Dere kjører vel Molde, Eidsvåg, Sunndalsøra, Oppdal oppover?? Eller? Er det fastsatt avreise tidspunkt fra Ålesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 22, 2004 Ligger an til det eller Krifast (Halsa - Kanestraum). Men det er velkjent at det kan være litt kø her i fredagsrushet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 22, 2004 Ok.. Jeg liker nemlig ikke ferger.. Og fergene liker ikke Corren.. Men når hadde dere tenkt å starte? Vi vil gjerne slå følge oppover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 22, 2004 Noen skal dra "tidlig" og noen drar i 16.30 tia,jeg skal kjøre Opel Combo oppover full-lasta med flagg,vester,brannslukkere,kjegler og sperrebånd.......kjører etter jobb en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 23, 2004 Litt mangelfull info ser jeg her, og dette er vel litt sent, men vi drar nå kl.07 fra Shell...neste lass begynner kl.16.30! Wohoooo....... *brum brum*....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 23, 2004 Hvis det er flere som vil hive seg med siste pulje så ta kontakt på 92 21 63 63!!! Vi er et par-tre biler som drar fra Ålebyen i fire-halv fem tia. Skal kjøre verdens daueste Opel Combo oppover......:rolleyes: Men den har racing-dekor og nummerskilt på dørene da :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 23, 2004 16:30 på Shell Vegsund har blitt sagt, jeg bare dukker opp der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim 16:30 på Shell Vegsund har blitt sagt, jeg bare dukker opp der? Jepp jepp.....bare holdt utkikk etter meg i den gule leder-bilen Evt. ta kontakt på 92 21 63 63 (min mobil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 24, 2004 da har alle gutta fra ålesund kommet seg på bana.... klokka er 08:45 og jeg skal hive meg i vogna å komme meg ut jeg å! YEAH! DITTE blir en bra dag!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Sindre Dalseth da har alle gutta fra ålesund kommet seg på bana.... klokka er 08:45 og jeg skal hive meg i vogna å komme meg ut jeg å! YEAH! DITTE blir en bra dag!!!! HUSK Å FILME!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 25, 2004 beklager at noen bilder måtte fjernes fra forumet... dette p.g.a. ustabil oppførsel av vedkommende på banen under Lånke-treffet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 25, 2004 Wtf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 25, 2004 Opprinnelig postet av Sindre Dalseth beklager at noen bilder måtte fjernes fra forumet... dette p.g.a. ustabil oppførsel av vedkommende på banen under Lånke-treffet.... Hæh? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 25, 2004 Var grevlingen slem utpå kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 25, 2004 hehe... han va litt slem jah... hehe... stygg sak ditta derre der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...