Anbefalte innlegg

-moderert med hensyn på barn-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... dissa deilige bilda av Øystein e jo bare dødslekkre! DITTA va gode gamledager det! :) hehe.... nevnte nokken alkohol? nei, det har vi IKKE gjort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB! KUN 6 STK SOM HAR BETALT BANEKJØRINGA!!??? Har er regning her som er forfalt for 19 dager siden fra Lånke motorsenter!! Ingen flere som skal kjøre på bane?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri prøvd det før jeg.

 

Forklar meg litt rundt opplegget da?

Vært kult og sett hva Passate'n klarte evt.. Er kanskje ingen banebil heller... : grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er kun 6 stk som skal kjøre tørr sikkert jeg også. :)

 

Må se det ann litt tror jeg, men har lyst å teste. Nå subber det ikke lenger, og jeg kjører rundt i et høydehus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og forresten, det siste bildet burde vært sensurert med tanke på småbarn og matlyst. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av

Er jeg like søt som Pål???:(

Hehe fylla har skylda.........alt jeg kan si :D :D Havna på nachspiel i Hatlane og va hjemme igjen tidlig søndags morgen. Dag va virkelig heldig med det bilde av me må e si!!!!!!! Kan vær glad e ikke hadde digital-kamera "et visst år" på Våler da Dag gikk rundt "lettkledd" :D Hevnen er søt Dag Sverre Skytterholm.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

..kan vær glad e ikke hadde digital-kamera "et visst år" på Våler da Dag gikk rundt "lettkledd" :D Hevnen er søt.........

 

Det er bare en myte... :D

 

Men banekjøring er gøy, bare å hive seg utpå alle som har lyst å prøve. Om man har 90 eller 900hk spiller ingen rolle.. bare å blinke pent å legge seg ut når storegutta kommer bak deg, og dessuten slippes ikke så mange inn på bana samtidig, så det er ingen fare for "kø-kjøring"..

 

Det ser også ut som om det blir 2 "offisielle" avreiser..en om morgenen i 08-tida, og en etter jobb i 16.30-tida..

 

For de lokalt i Ålesund blir det et møte i morra på Shell eller noe slikt i 7-8 tida om kvelden, og da må banekjøring (300,-) og hytte (350,-) betales..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av

Det er bare en myte... :D

HAHAHAHAHAHAHAHA :D :D :D

 

E skal iallfall dra etter jobb på fredag.....skulle egentlig ha fri-fredag pga e skal jobbe sein-skift neste uke men pga ferie-avvikling her på jobb så skal e jobbe 8-4. Men e får betalt 8 tima overtid på fredag da :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi tar et lite møte på shell vegsund kl.7 i fineværet for de som skal være med. Var dårlig stemning for peppes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heyhey folkens!

 

Dere kjører vel Molde, Eidsvåg, Sunndalsøra, Oppdal oppover?? Eller?

 

Er det fastsatt avreise tidspunkt fra Ålesund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger an til det eller Krifast (Halsa - Kanestraum). Men det er velkjent at det kan være litt kø her i fredagsrushet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Jeg liker nemlig ikke ferger.. :) Og fergene liker ikke Corren.. ;)

 

Men når hadde dere tenkt å starte? Vi vil gjerne slå følge oppover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen skal dra "tidlig" og noen drar i 16.30 tia,jeg skal kjøre Opel Combo oppover full-lasta med flagg,vester,brannslukkere,kjegler og sperrebånd.......kjører etter jobb en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mangelfull info ser jeg her, og dette er vel litt sent, men vi drar nå kl.07 fra Shell...neste lass begynner kl.16.30!

Wohoooo....... *brum brum*.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er flere som vil hive seg med siste pulje så ta kontakt på 92 21 63 63!!! Vi er et par-tre biler som drar fra Ålebyen i fire-halv fem tia. Skal kjøre verdens daueste Opel Combo oppover......:rolleyes: Men den har racing-dekor og nummerskilt på dørene da :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

16:30 på Shell Vegsund har blitt sagt, jeg bare dukker opp der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim

16:30 på Shell Vegsund har blitt sagt, jeg bare dukker opp der?

Jepp jepp.....bare holdt utkikk etter meg i den gule leder-bilen :D Evt. ta kontakt på 92 21 63 63 (min mobil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har alle gutta fra ålesund kommet seg på bana.... klokka er 08:45 og jeg skal hive meg i vogna å komme meg ut jeg å! :) YEAH!

 

DITTE blir en bra dag!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sindre Dalseth

da har alle gutta fra ålesund kommet seg på bana.... klokka er 08:45 og jeg skal hive meg i vogna å komme meg ut jeg å! :) YEAH!

 

DITTE blir en bra dag!!!!

 

HUSK Å FILME!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager at noen bilder måtte fjernes fra forumet... dette p.g.a. ustabil oppførsel av vedkommende på banen under Lånke-treffet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sindre Dalseth

beklager at noen bilder måtte fjernes fra forumet... dette p.g.a. ustabil oppførsel av vedkommende på banen under Lånke-treffet....

Hæh?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var grevlingen slem utpå kvelden? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... han va litt slem jah... ;) hehe... stygg sak ditta derre der! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.