Agder: Hovedtreff på Våler - Hvem skal?

Anbefalte innlegg

Javel folkens, da nærmer det seg atter en gang...og vi må jo reise mannssterke innover også i år.

 

Hvem har tenkt seg innover?

 

Skal vi overnatte på banen eller på Haslemoen?

Personlig synes jeg det er kjempetrivelig på banen, men er åpen for forslag så klart.

 

Jeg har et håp om å komme meg avgårde fredag morgen...hvordan passer det for dere andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sannsynligvis med ei på 18 mnd, 10 og 15 år med som bagasje. Hva gjør man ikke når mor skal lese til eksamen for å få tatt seg en tur.....

 

Telting maybe ja, det er jo der det bruker å skje!

 

mvh, J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal!

Jeg skal!!

Jeg skal!!!

 

Med nytt oppsett, håper på alt er klart lenge før trerffet, begynner på "klargjøringen om en ukes tid nå :P gleder seg stort :D

 

Og det blir på banen, tar gjerne følge fredags morgen som vanlig Lars, for da kan vi jo kjøre i fartsgrensa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal!

Jeg skal!!

Jeg skal!!!

 

Med nytt oppsett, håper på alt er klart lenge før trerffet, begynner på "klargjøringen om en ukes tid nå :P gleder seg stort :D

 

Og det blir på banen, tar gjerne følge fredags morgen som vanlig Lars, for da kan vi jo kjøre i fartsgrensa :P

 

Pøh...hvis alt går som planlagt så er det ny motor i Golfen før treffet...og da klarer ikke du å føge meg i hvert fall... *S*

 

Men...det er ikke alltid det går som planlagt da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh...hvis alt går som planlagt så er det ny motor i Golfen før treffet...og da klarer ikke du å føge meg i hvert fall... *S*

 

Med de ordene bekreftet du status som nordlending :P hehe.. Med dine vante stopp her og der ;) så ligger jeg godt an til å ta deg på vei inn ivertfall :D Verre på vei hjem, hehe :)

 

Gleder meg ivertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser på fredags morgen. Kjører bobil med tilhenger. Camper ved banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og jeg kommer med eller uten derbyen.. kanskje spørre om per har plass ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst og kommer gjerne, men jeg som Thor Inge må nesten spør om plass en plass ;) Kanskje Trond? vist du ikke er fult lasta...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med de ordene bekreftet du status som nordlending :P hehe.. Med dine vante stopp her og der ;) så ligger jeg godt an til å ta deg på vei inn ivertfall :D Verre på vei hjem, hehe :)

 

Gleder meg ivertfall...

 

Jeg gleder meg også og satser på å kjøre på fredag morgen.

 

Bestiller understell i morgen...så får vi se om jeg rekker å bytte før treffet da... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da spøker det litt for om jeg kan komme meg avgårde på fredag morgen...bytter jobb og vet ikke om jeg får fri den dagen.

 

Hvis jeg ikke får fri...er det aktuelt for noen andre å kjøre oppover på ettermiddagen?

Gidder ikke å kjøre alene så mange mil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har bestemt meg for å gi litt gass og få derbyen ferdig i tide.. jeg har eksamen på fredagen, så ettermiddagen passer kjempefint for meg iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sannsynligvis ettermiddagen for meg også.

 

mvh, J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om ts er der på mai-treffet?skulle nesten hatt en chip i bilen min...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ettermiddagen på meg også. så hadde vert fint om en kunne fått til en mini kolonne eller no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er ting planlagt. Jeg og lillebror drar oppover med banerigget derby på fredags ettermiddag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig spøker det fælt for min deltagelse i år. Slik det ser ut nå reiser jeg på sjøen rett før treffet, men det er ikke bekreftet ennå.

 

Jeg krysser fingre og tær og håper avreise utsettes til etterpå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir desverre ikke med på kolonnen oppover i år, håpet er at alt i motorrommet mitt er ferdig til 23. Mai, så bærer turen oppover til Trondheim for mapping (24) før turen til Våler derfra (håper den går unna da :P)

 

Hjemturen derimot.. :)

 

Blir jo litt endringer på camp. plass i år, så jeg håper å være tidlig på plass så vi kan "bankre" oss en fin plass der, som vi har for tradisjon å gjøre på banen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags endringer snakker vi om trond ? ja, du måå sikre oss den tradisjonelle plassen. noe annet er uaktuellt.. Men hvem skal oppover i år, ser ut som det blir ekstremt få fra agder da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Bare bytte luftfilter, men det er så vrient å komme til ;) Tihi :nana::rolleye:

 

Blir jo ikke den samme plassen som sist Thor Inge, for Vålerbanens menn har satt foten ned på overnattingsbiten ved banen, vi har blitt "anvist" til den andre siden av banen fra der vi har brukt å ligge, men det går vel greit det og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg og dama tar vel turen innover regne æ me :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff da.. det likte jeg ikke, men shit happends..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff da.. det likte jeg ikke, men shit happends..

 

At Geir kommer med dama...eller at teltplassen er flyttet... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det lurer jeg også på :P haha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At Geir kommer med dama...eller at teltplassen er flyttet... :P

10P Lars..

 

Humor :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvist jeg har bil,så skal jeg bortover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.