Anbefalte innlegg

dama har en 90mod golf.med takluke, når det regner lekker den så mye at det blir badekar på gulvet.

 

sjekka med vannslangen og det lakk ut b og c stolpen. noen som har vært borti dette før, vet det går en dreneringslange der som enten er tett eller lekk.

 

men hvordan kommer man til for å reparere dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv en tynn ståltråd å se om du får staket deg gjennom slangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket plasten i dørene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på denne modellen...eller om du vet at det kommer fra takluka...men på en 86-modell GTI jeg hadde kom det også vann inn når det regnet, da var det manglende deksel under panseret som var årsaken.

Sitter et plastdeksel mellom den fremre torpedoveggen og vinduet på en måte...over viskermotor og viftehus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd med hageslangen, og ser at vannet kommer ned langs b og c stolpe.. så det må være dreneringslangen på høyre side bakover som er problemet.

 

problemet er hvordan kommer jeg til for å demontere dette? må jeg av med takluke og taktrekk å hele greia?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.