Anbefalte innlegg

Hvem selger RS4 hjul billigst. Er ute etter 18" eller 19" RS4 hjul. Har sett mange tilbud rundt omkring, men det ser ut som det er forskjell på felgene. (litt forskjell på senteret). Er dette samme felg. Har hørt at Johs. Bjerke selger dette billigere en Shariff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får sikkert RS4 pakker billigere enn sharif, men da er det ofte dårlige dekk. Hos sharif får du med Falken eller Nokian dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte mine RS4 18" hos sharif for 9950 ferdig på bilen med nokian nrzi. veldig fornøyd med dem......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 8 eller 8,5 bredde du har Arve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja pass på det dær med dekk ja, det sendes med så jævli mytty rart på disse pakkene for å få de billigst mulig

 

Kjørte falken på golfen i to år å er kjæmpe fornøyd. det var 19" å de varte i to sesonger :) men det var med 0 børning å fin kjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Inge Opland

Er det 8 eller 8,5 bredde du har Arve.

 

 

8,5 m/ 225/40-18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig "RS4" felger med dekk hos Johs Bjerke. Fikk billigere pris der for hele pakken. Slapp å kjøre helt til Skedsmo.

 

Kjører med Falken dekk på 235/45-17. Er kjempefornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Raman Bhatnagar

Jeg kjøpte nylig "RS4" felger med dekk hos Johs Bjerke. Fikk billigere pris der for hele pakken. Slapp å kjøre helt til Skedsmo.

 

Kjører med Falken dekk på 235/45-17. Er kjempefornøyd.

 

Hva ble prisen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.