Trondheim: Forslag til et annerledes lokaltreff?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte denne tråden, slik at alle kan få si sin mening.

Har et forslag. Vet ikke hvor mange som kjenner til denne karen eller har vært inne på hjemmesidene deres, men dette er RÅTT!

Ta en titt her:

http://www.mobeck.com/mt/index.asp

Se spesiellt på Subaru motoren han bygger i tillegg til Volvoen og ikke minst grenrørene.

 

Jeg vet bare om dette firmaet gjennom tips på forumet, men de ligger jo her i Trondheim. Tanken var om det gikk an og ha noe slags kveldstreff der og få pratet med karen og evt få tilbud på tjenester osv...?

Kanskje noen som kjenner noen i dette firmaet og?

 

Bare et forslag, kom gjerne med kommentarer eller andre forslag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nevnt dette for Jann Gunnar, vi må finne på noe til våren synes jeg :) Er jo mye interessante firmaer her i byen, ES, Autotrim, Mobeck, +++.. kanskje det går an å få prøve nyrulla på ES når den er på plass? :)

 

Andre forslag;

 

- Cruising?

- Vårtreff\utstillingstreff el lign?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette hørtes bra ut.Vært morsomt å dratt litt rundt på diverse firma og "sniktittet" litt ja:p

Har ikke vært på lokaltreff på lenge, grunnet mye jobbing i helgen, men skal bli flinkere til å komme nå i sommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg kontaktet Mobeck for å høre hva han synes om å få besøk av oss! Venter i spenning!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel minst en grom Audi i lokallaget med diverse parts fra Ole Martin, så han burde jo kanskje være interessert i å selge til flere? :) (samtidig så har han vel kanskje allerede mer enn nok å henge fingreene i?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg kontaktet Mobeck for å høre hva han synes om å få besøk av oss! Venter i spenning!!!

 

Hehey Jan Gunnar!

Venter i spenning og god påsk til alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe fra Mobeck Jan Gunnar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk meld fra Mobeck og han skulle ta kontakt seinere. Han var meget opptatt vil en si. Får bare vente på svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåser litt liv i denne jeg...

Hva med treff hos Auto Trim (Tore Topplokk) eller ES-Tuning?

Eller hva med Bjørnstad bil? Har sett at i England har de egne treff hos Tunere med ruller, hvor de har spesial pris for runde i benken.

Tror det kostet 50£....

Mulig dette blir i dyreste laget hos Bjørnstad, de har vel rototest?

 

Bare foreslår jeg....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåser litt liv i denne jeg...

Hva med treff hos Auto Trim (Tore Topplokk) eller ES-Tuning?

Eller hva med Bjørnstad bil? Har sett at i England har de egne treff hos Tunere med ruller, hvor de har spesial pris for runde i benken.

Tror det kostet 50£....

Mulig dette blir i dyreste laget hos Bjørnstad, de har vel rototest?

 

Bare foreslår jeg....: rolleyes

 

I'm in! : vinke : Jeg for min del kunne ha vært med til alle en runde. Forskjellig kunnskap ligger det nok hos alle de du nevner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. effekttesting så går det an å ta en dag med G-tech testing. Dreper alle skrytehester hardt og nådeløst : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. effekttesting så går det an å ta en dag med G-tech testing. Dreper alle skrytehester hardt og nådeløst : smil :

 

Hadde vært moro det også. Dog skulle vi hatt ei 'stripe' å teste på så det blir en viss underholdningsverdi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært moro det også. Dog skulle vi hatt ei 'stripe' å teste på så det blir en viss underholdningsverdi.

 

en to-tre walkie talkier og langstrekket forbi Moholtlia-Tunga på omkjøringsveien : smil ::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. effekttesting så går det an å ta en dag med G-tech testing. Dreper alle skrytehester hardt og nådeløst : smil :

 

Enig.

I tillegg til at det er morro og fine ut ståa etter store og små forandringer på maskinisten.

 

Er det noen i klubben i Trondheim som har tilgang på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i klubben i Trondheim som har tilgang på dette?

 

: vinke : Jepp :)

 

En fordel hvis man hadde et lukket/avsides område ja. Sutterø på Stjørdal var vel foreslått en gang, men vet ikke hvor egnet den er. Strekka på Lånke heller ikke mye å skryte av, men måling i 2. gir burde være mulig.

Andre forslag til passende rettstrekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Jepp :)

 

En fordel hvis man hadde et lukket/avsides område ja. Sutterø på Stjørdal var vel foreslått en gang, men vet ikke hvor egnet den er. Strekka på Lånke heller ikke mye å skryte av, men måling i 2. gir burde være mulig.

Andre forslag til passende rettstrekk?

 

Byneset er vel ikke så trafikkert om man velger riktig dag? :P

Mye tungtrafikk som ruller på Sutterø hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byneset er vel ikke så trafikkert om man velger riktig dag? :P

Mye tungtrafikk som ruller på Sutterø hvertfall.

 

Har hørt rykter om at det har vært testkjørt på Byneset ja :rolleye:

 

For en bil eller to er det nok greit, men hadde vært morro med en uforstyrret samlingsplass for en litt større gruppe biler, men mulig vi kan samles et stykke unna selve strekka og så kjøre dit en og en for å teste? Tester vi i 2. gir holder vi vel nesten fartsgrensa for de fleste bilene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt rykter om at det har vært testkjørt på Byneset ja :rolleye:

 

For en bil eller to er det nok greit, men hadde vært morro med en uforstyrret samlingsplass for en litt større gruppe biler, men mulig vi kan samles et stykke unna selve strekka og så kjøre dit en og en for å teste? Tester vi i 2. gir holder vi vel nesten fartsgrensa for de fleste bilene :)

 

Jeg er med. Artig og se hva ståa er....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres morro ut, håper jeg får mulighet til å bli med også ;)

 

Testa 2 gir i går å er ikke mange plasser i norge jeg kan dra ut det hvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.giret mitt går til 95 da, og dét er det giret den jobber dårligst i..

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med jeg ;) hadde jo vært gøy å få testa litt ja,, ang plass så har jeg hørt noe om en molo elle no sånt et sted, ikke alt forlangt unna,,, noen som vet no mer om det??

hadde vært grit med en lite traffikert plass og små muligheter for å bli målt, for 2 giret hos meg holder hvertfall ikke noen fartsgrenser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres morro ut, håper jeg får mulighet til å bli med også ;)

 

Testa 2 gir i går å er ikke mange plasser i norge jeg kan dra ut det hvertfall ;)

 

Ikke noe problem.

Ang fart i 2.gir så er det sikkert bare feilvisning på speedometeret. Ikke noe å bry seg om : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem.

Ang fart i 2.gir så er det sikkert bare feilvisning på speedometeret. Ikke noe å bry seg om : smil :

 

JEPP! :D ett par walki'er hadde vært en fordel å hatt om ola dunk kommer rundt svingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med jeg ;) hadde jo vært gøy å få testa litt ja,, ang plass så har jeg hørt noe om en molo elle no sånt et sted, ikke alt forlangt unna,,, noen som vet no mer om det??

 

Hvis det er Stjørdal du snakker om fremdeles, så er den moloen mere kuppert en Lånkebanen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er Stjørdal du snakker om fremdeles, så er den moloen mere kuppert en Lånkebanen..

 

mao perfekt for mercedes 124 karros med NONturbo diesel. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.