#26 Skrevet April 22, 2007 ok,, men jeg er med hvor det nå skulle bli jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 21, 2007 Langstrekket nede på Byneset/Gaulosen er jo supert!!! Pleier å teste ekstralysene mine der nede.. Det er jo en liten avkjørsel på enden mot Spongdal, som det går an å "parkere" for noen biler... ER MED!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 21, 2007 Langstrekket nede på Byneset/Gaulosen er jo supert!!! Pleier å teste ekstralysene mine der nede.. Det er jo en liten avkjørsel på enden mot Spongdal, som det går an å "parkere" for noen biler... ER MED!!! Hørt rykter om at den svingen kan bli krapp. Er det snakk om gtech i 2-3gir så passer jo strekkningen bra, lite biler der. Kanskje litt lite publikumsvennlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 21, 2007 Går jo røverhistorier om en som planta en Storbækken-justert 200 langt oppi lia i 260km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 4, 2007 Ikke helt i samme bane som tidligere forslag dette, men er jo en tråd om anerledes lokaltreff. NordTrøndelag lokallag driver å prøver å få til noe litt større sammenkomst. Les mot slutten av denne tråden Hva mener folk i trondheimsområdet om noe sånt? Vært morsomt å sett andre biler og ansikt en de som er på sluppen til vanlig også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 5, 2007 Jeg har ett forslag til stripe, trondheim bildemontering-på/avkjøring til e6. Nylagt asfalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 14, 2007 Jeg har ett forslag til stripe, trondheim bildemontering-på/avkjøring til e6. Nylagt asfalt Industriveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...