Anbefalte innlegg

Er det noen her med s2 som har montert rustfritt eksosanlegg?

Er selv på jakt etter noe, men det ser ut for at et slikt anlegg må

lages av universale deler. Det er ingen som kan levere komplette

anlegg.Har selv ingen erfaring med sveising.

Noen forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

es tuning lager rustfritt til deg, trur jeg da. de lager på bestilling men trur kanskje du må dit med bilen. Ring å spør!!!

 

fleste av dem som driver tuning firma lager slikt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at AST(51872290) i Stavanger og Svendsen Eksos på løkkeveien har noe samarbeid når det gjeler LASER eksossystem. Der kommer du inn og de tar mål og bestiller det du trenger og lager et til deg der.

 

offtopic:

Hvis du bare trenger nytt til S2`n, så har jeg komplett orginalt fra katalysator og bakover + en kat. Fåes billig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vegard Storaas

es tuning lager rustfritt til deg, trur jeg da. de lager på bestilling men trur kanskje du må dit med bilen. Ring å spør!!!

 

Det gjør de, og det samme gjør Ferrita avdeing Spydeberg og Trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Det gjør de, og det samme gjør Ferrita avdeing Spydeberg og Trondheim.

Fikk laget til caben i Gøteborg. Supre greier. Legge til at Ferrita lever sine eksosanlegg med livstidsgaranti (iallefall så lenge du er eier)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med Svendsen. De har ikke bøyeutstyr som er laget for å bøye 3 toms rør. De har henvist meg til et annet firma i Sandnes.Skal ha racecat (2stk.) og 3toms anlegg.Ts-Racing anslo en pris på 15.000. Dyr fornøyelse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.