#1 Skrevet Juli 18, 2004 Er det noen her med s2 som har montert rustfritt eksosanlegg? Er selv på jakt etter noe, men det ser ut for at et slikt anlegg må lages av universale deler. Det er ingen som kan levere komplette anlegg.Har selv ingen erfaring med sveising. Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2004 es tuning lager rustfritt til deg, trur jeg da. de lager på bestilling men trur kanskje du må dit med bilen. Ring å spør!!! fleste av dem som driver tuning firma lager slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2004 Vet at AST(51872290) i Stavanger og Svendsen Eksos på løkkeveien har noe samarbeid når det gjeler LASER eksossystem. Der kommer du inn og de tar mål og bestiller det du trenger og lager et til deg der. offtopic: Hvis du bare trenger nytt til S2`n, så har jeg komplett orginalt fra katalysator og bakover + en kat. Fåes billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2004 Opprinnelig postet av Vegard Storaas es tuning lager rustfritt til deg, trur jeg da. de lager på bestilling men trur kanskje du må dit med bilen. Ring å spør!!! Det gjør de, og det samme gjør Ferrita avdeing Spydeberg og Trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Det gjør de, og det samme gjør Ferrita avdeing Spydeberg og Trondheim. Fikk laget til caben i Gøteborg. Supre greier. Legge til at Ferrita lever sine eksosanlegg med livstidsgaranti (iallefall så lenge du er eier) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2004 Har snakket med Svendsen. De har ikke bøyeutstyr som er laget for å bøye 3 toms rør. De har henvist meg til et annet firma i Sandnes.Skal ha racecat (2stk.) og 3toms anlegg.Ts-Racing anslo en pris på 15.000. Dyr fornøyelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...