#1 Skrevet Juli 19, 2004 Sitter en liten, antaglig magnetventil over luftfilteret. Denne er koblet til innsugs manifolden og går ned under filtere. Hva er denne til og hvordan skal den fungere? Har hatt noen tikkelyder som jeg ikke helt har funnet ut av fra motoren, men etter litt leiting fant jeg denne ventilen som til tider står og slår, men bare på tomgang. Er det noe bensinåndesystem o.l? Er det normalt at den bråker? Mvh Martin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2004 Regner med det er den ventilen på returen av beinsinen du har funnet.....ganske normalt at den tikker i ny og ne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2004 Den fungere som du sier, en magnetventil. Tilhører AKF komponentene (Aktivt kullfilter) og er endel av "utslippskomponentene" for å minske utslippene av gasser i miljøet. Disse har en tendens til å henge i åpen posisjon, så at den klikker er et sunt tegn. (Det vil ikke komme opp på feilregisteret om den henger). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2004 Altså ikke noe å bekymre seg for... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2004 neida, klikker den ikke så vil du ant. bare få litt mager blanding.. men ikke nok til at det slår ut på LTFT. Måtte skifte min for å justere LTFT'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...