Rubbing/waxing/lakkbehandling til en billig penge?

Anbefalte innlegg

Noen som har anbefalinger på folk som driver med dette? Må gjerne være privatpersoner. Helst Oslo/Drammen/Notodden.

 

Var på excel bilpleie i dag og høre med priser osv.

De skulle ha ca. 5000,- for:

 

Rubbing av hele bilen med spesiell fokus på noen mindre men allikevel synlige småriper som bilen desverre har (4-5 riper i klarlakken, den største 8-9cm lang). Desuten er det et område på 20-30cm rundt håndtaket som er litt matt og skjoldete.

 

Wax av hele bilen og maskinpolering i to trinn.

 

Til slut teflon behandling med 5års garanti for holdbarhet

 

Mit spørgsmål er da; er dette prisen det koster eller er dette tilbuddet for dyrt?

 

Er der noen her som driver med dette på "fritida"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette lurer jeg også litt på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me 2. Er usikker på om lakken min faktisk kan reddes eller om jeg blir nødt til å lakke den. Så veldig interesert i å finne noen som kan gjøre ett forsøk. Men blir ekstremt kjipt å betale 5 lapper hvis jeg alikevell må lakke bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her.. har litt småriper her og der, pluss steinsprang som jeg skulle fått fixet litt på.. Har vurdert ny lakkering, men går det ann å fikse på andre måter gjør jeg selvfølgelig heller det ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere kommer dere til Gjøvik kan jeg iallefall gi dere knalltilbud på toughguard lakkforsegling med full rubbing av hele bilen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius Torkehagen Hvis dere kommer dere til Gjøvik kan jeg iallefall gi dere knalltilbud på toughguard lakkforsegling med full rubbing av hele bilen.....

 

toughguard; er det samme som teflon?

 

Vi er jo noen stykker nå som kanskje er interessert! Gruppetilbud? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og hva er isåfall ett knalltilbud?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er også interesert,men der som jeg sotet rutene mine så driver også med sånt og han tar vask ute,inne,polering tar han også tror jeg.det var på sebrabilglass.1500 fikk jeg som tilbud i hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alt utstyr til polering og voksing av bil, og bor i Kongsberg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hører jeg poleringskveld hos nils???? hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kanskje det?

Jeg skal iallefall ta min egen bil i løpet av helgen eller påska :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for å skyte meg selv i foten her så skal ikke jeg være med på noe polerings kveld. Har prøvd å polere gamle bilen med ett resultat som ble værre enn da jeg startet så jeg skal ha folk til å gjøre det for meg. Var på Strømmen (bombarderiet bygget) i fjord og var ikke fornøyd med jobben der. Og nå har jeg MYE riper i bilen etter vinteren så hele bilen må rubbes ned og poleres opp og det gjør jeg IKKE selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Nils Kan du så ikke komme innenom Statoil i neste uke; spørg etter dansken. Så kan jeg kanskje se åssen din bil ser ut før/etter polering. Jeg er jo med på noe polering osv på Kongsberg jeg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere kommer dere til Gjøvik kan jeg iallefall gi dere knalltilbud på toughguard lakkforsegling med full rubbing av hele bilen.....

 

Kaster meg på denne tråden her.. har sort bil.. stygg i lakken...lurer fælt på om den kan reddes.

 

Gi meg et knalltilbud ;): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere kommer dere til Gjøvik kan jeg iallefall gi dere knalltilbud på toughguard lakkforsegling med full rubbing av hele bilen.....

 

Hva er knalltilbud? Kunne sårt trengt hjelp til lakken på min sorte A3 :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vi jo 8-9 stykker allerede så kanskje vi kunne henvende oss til et proff firma og høre om MONSTER rabatter ;)

 

Burde jo kunne få litt på antall om ikke annet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på små riper er dette lettere å få fjernet hvis man har metalic lakk, har man ikke metalic lakk så er det veldig vanskelig og få små ripene bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, polerings kveld i kongsberg ja:P bare å ta min deT hvis noen føler for det:P skal ta en grundig vask på den i dag=) polering får vente til etter påske=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toughguard må ikke på noen måte forveksles med teflon, teflon er ikke i nærheten av samme beskyttelsen og blankheten som toughguard gir.

Legger på teflon som standard på alle bilene jeg har inne til polering, og det er helt klart veldig mye bedre å legge på toughguard både når det gjelder holdbarhet, beskyttelse og ikke minst blankhet.

 

Toughguard lakkforsegling med full lakkrens og rubbing kan i APRIL gjøres hos Poleringskongen for kr 3000,- Denne prisen gjelder kun VWAUDI club medlemmer og som ett enestående tilbud kun til disse... Er allerede noen medlemmer i klubben som har lagt denne beskyttelsen på bilene sine med meget bra respons... Normal klubbpris er kr 3500 og veiledende pris til andre kunder er kr 4000,-.

 

Alle priser er inkl mva..

 

Hvis noen er intrs i dette gi meg en pm.

 

 

Mer info finnes på http://www.poleringskongen.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for å skyte meg selv i foten her så skal ikke jeg være med på noe polerings kveld. Har prøvd å polere gamle bilen med ett resultat som ble værre enn da jeg startet så jeg skal ha folk til å gjøre det for meg. Var på Strømmen (bombarderiet bygget) i fjord og var ikke fornøyd med jobben der. Og nå har jeg MYE riper i bilen etter vinteren så hele bilen må rubbes ned og poleres opp og det gjør jeg IKKE selv.

 

Prøv Lies Supershine. Mener mange i klubben, inkludert meg selv, bruker han.

Hvis du søker på navnet hans i forumet tror jeg du finner neoen tråder. Også på hva de enkelte har betalt for jobbene og resultater. Seriøs type.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toughguard må ikke på noen måte forveksles med teflon, teflon er ikke i nærheten av samme beskyttelsen og blankheten som toughguard gir.

Legger på teflon som standard på alle bilene jeg har inne til polering, og det er helt klart veldig mye bedre å legge på toughguard både når det gjelder holdbarhet, beskyttelse og ikke minst blankhet.

 

Toughguard lakkforsegling med full lakkrens og rubbing kan i APRIL gjøres hos Poleringskongen for kr 3000,- Denne prisen gjelder kun VWAUDI club medlemmer og som ett enestående tilbud kun til disse... Er allerede noen medlemmer i klubben som har lagt denne beskyttelsen på bilene sine med meget bra respons... Normal klubbpris er kr 3500 og veiledende pris til andre kunder er kr 4000,-.

 

Alle priser er inkl mva..

 

Hvis noen er intrs i dette gi meg en pm.

 

DET var billig...ut hele april...flott tilbud...sender dig en PM når det nermer sig for min bil...kunne tenke mig å ta en tur til Gjøvik så du kan se på bilen først!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toughguard må ikke på noen måte forveksles med teflon, teflon er ikke i nærheten av samme beskyttelsen og blankheten som toughguard gir.

Legger på teflon som standard på alle bilene jeg har inne til polering, og det er helt klart veldig mye bedre å legge på toughguard både når det gjelder holdbarhet, beskyttelse og ikke minst blankhet.

 

Toughguard lakkforsegling med full lakkrens og rubbing kan i APRIL gjøres hos Poleringskongen for kr 3000,- Denne prisen gjelder kun VWAUDI club medlemmer og som ett enestående tilbud kun til disse... Er allerede noen medlemmer i klubben som har lagt denne beskyttelsen på bilene sine med meget bra respons... Normal klubbpris er kr 3500 og veiledende pris til andre kunder er kr 4000,-.

 

Alle priser er inkl mva..

 

Hvis noen er intrs i dette gi meg en pm.

 

 

Mer info finnes på http://www.poleringskongen.no

 

Kjempe bra tilbud. Men dette er bare utvendig? Kan du lage en pris på hva du/dere skal ha hvis man tar med innvendig også? Skikkelig rens av bilen inni. Hvor mye mere blir det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være enig med Dennis at det var billig og det er STOR sannsynlighet for at jeg også kommer til å benytte meg av det.. Men hvor mye "vits" er det på en bil som er relativt ripete? For å si det sånn, jeg overveier seriøst å få bilen hellakkert "i steden"... :o

 

Ser forresten at vi har hatt denne muligheten i 3 måneder allerede : dum :http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=74391&highlight=poleringskongen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.