#1 Skrevet Juli 19, 2004 Var inne hos Satans Vegvesen for å godkjenne senkesett og dekk/felg, men fikk ikke godkjent forskjellig dimensjon foran og bak. fikk påskrevet 225/40-18 i vognkortet, og fikk i tillegg en mangellapp som jeg må vise på godkjent verksted. Nå har jeg 215/35-18 foran og 225/40 bak, og har ikke plass til 225 foran. Noen som vet om noen som kan ¨godkjenne¨, som det er. Eller er det noen som har papirer på at dimensjon kan variere foran/bak???? Fristen på mangellappen er 23. juli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2004 Dimensjonen foran og bak må være den samme med mindre den er levert slik originalt. (correct me if im wrong) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2004 Finnes vel TÜV-godkjente sett som tillater forskjellig foran og bak.. Borbet hadde vel noe sånt engang tor jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2004 Stemmer det Kenneth sier. Men du får tüv-papirer på at enkelte dimensjoner kan avvike. Det kommer an på hvilken bil du har, og hvilke felger du har. Mitt tips er å sette på 215 bak også, evt bare for godkjenningen sin del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2004 ja, men jeg gidder ikke å kjøpe to dekk bare for å bruke de noen dager, er jo ikke akkurat gratis de dekka heller. bilen er A3 97 mod, med K&W høydejusterbart sett. Står ikke noe om dekk i de papirene, har ikke papirer på felgene (ATP 5-razze 8x18). Kan jo vise med vinterdekk. 215/45-17. Hvis ikke det blir problemer med at det står 225/40-18 i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2004 Synd at du har 5x100 boltsirkel. Eller så hadde jeg både hatt 5x112 og 4x108 som du kunne ha lånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...