Anbefalte innlegg

Var inne hos Satans Vegvesen for å godkjenne senkesett og dekk/felg, men fikk ikke godkjent forskjellig dimensjon foran og bak. fikk påskrevet 225/40-18 i vognkortet, og fikk i tillegg en mangellapp som jeg må vise på godkjent verksted.

 

Nå har jeg 215/35-18 foran og 225/40 bak, og har ikke plass til 225 foran. Noen som vet om noen som kan ¨godkjenne¨, som det er.

 

Eller er det noen som har papirer på at dimensjon kan variere foran/bak????

 

Fristen på mangellappen er 23. juli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dimensjonen foran og bak må være den samme med mindre den er levert slik originalt. (correct me if im wrong)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes vel TÜV-godkjente sett som tillater forskjellig foran og bak.. Borbet hadde vel noe sånt engang tor jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Kenneth sier. Men du får tüv-papirer på at enkelte dimensjoner kan avvike. Det kommer an på hvilken bil du har, og hvilke felger du har.

 

Mitt tips er å sette på 215 bak også, evt bare for godkjenningen sin del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men jeg gidder ikke å kjøpe to dekk bare for å bruke de noen dager, er jo ikke akkurat gratis de dekka heller. bilen er A3 97 mod, med K&W høydejusterbart sett. Står ikke noe om dekk i de papirene, har ikke papirer på felgene (ATP 5-razze 8x18). Kan jo vise med vinterdekk. 215/45-17.

 

Hvis ikke det blir problemer med at det står 225/40-18 i vognkortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at du har 5x100 boltsirkel. Eller så hadde jeg både hatt 5x112 og 4x108 som du kunne ha lånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.