Anbefalte innlegg

Skal muligens bytte ut bakpotten på mitt Simons (Rays) eksos for og få mer lyd,valget står i mellom disse pottene,har selv meeeget lyst på TDI-style potten. :D

 

TDI-style potten har 4" enderør og den andre har 2stk 3,5" enderør.

 

Hva ville folket hatt? : klø :

DSC00476.jpg

DSC00856.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde helt klart valgt doble rør. Jeg synes ett stort blir litt "japansk", men det er mulig det er bare meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,er litt enig med deg,men synes 1stk 4-4.5" rett ut ser såå japse ut,men TDI-style ned i 4" tror jeg kan bli litt tøft. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4" er for stort!! please a.. doble er fint! jeg har doble DTM.. mange som syns det er harry sikkert... men jeg syns det er tøft...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selv ble jaffal helt mo i knærnå av den TDI potta,enig i at en 4" potte me blås rett ut er veldig japse,men denne var helt konge.

Tør jeg spørre om hvor en kan kjøpe den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du 2 potter bak da vidar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selv ble jaffal helt mo i knærnå av den TDI potta,enig i at en 4" potte me blås rett ut er veldig japse,men denne var helt konge.

Tør jeg spørre om hvor en kan kjøpe den.

 

Ebay.com. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du 2 potter bak da vidar?

 

: klø : har jeg det: klø : : klø : hehe nope har ikke det nei,eller det vil si at jeg har jo dobbelt blås på en side: bh : ,ikkeno 4hjuls drift hos meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk diesel.. ;) Tror bare et i 4-4,5" blir litt stort på en måte? Jeg har 2x3"..

DSC03349 eksos2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1x3.5" på hver side for min del holder i massevis! ;)

4" Blir loffpotte, det sparer vi til honda civics, supra og skyline..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for doble du, for du har vel bare eksos på ene siden? og da blir det finere med dobelt eksos. men om du hadd ehatt på begge sider, så er det finere med enkelt igjen.

 

Får du den enkle tdi potta i mindre dim? feks 3" eller 3,5"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

doble blir fint vettu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå 2x3" utblås rett ut,får se det ann hva det blir på den nye potten. ;)

 

main_120889410545266eab33ca6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for 4" diesel look. Den så nydelig ut. Nå fikk jeg selv veldig lyst på slik også. Pris og sted? Litt usikker på om det er 3, 3,5 eller 4" ut jeg har nå. Får sjekke etterpå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når en ser på bakleppa di, så antar jeg at det ville sett best ut, og vært lettere å sette på den doble... men mindre diesel-looken skal stikke langt ut bak.... Men det er min mening :) Gjør det DU syns er tøffest! Det er da du skiller deg ut :)

Men du skal kanskje bytte bakfanger også..? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når en ser på bakleppa di, så antar jeg at det ville sett best ut, og vært lettere å sette på den doble... men mindre diesel-looken skal stikke langt ut bak.... Men det er min mening :) Gjør det DU syns er tøffest! Det er da du skiller deg ut :)

Men du skal kanskje bytte bakfanger også..? : klø :

 

Sitter ikke den leppen (baklyktene er også bort 4 ever) lenger på bilen nå,skal ha hel fanger nå.. ;)

 

3254.jpg

 

Men blir nok 4" TDI-look på meg uttpå sommeren. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh.. okei.. :) da kan du ser bort fra det jeg sa med leppa : rolleyes

Kan bli tøft med Diesel-looken.. Bare den ikke må for langt ut av fangeren da? så den ikke butter i den kanten under lissom.. Men den som prøver får se ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh.. okei.. :) da kan du ser bort fra det jeg sa med leppa : rolleyes

Kan bli tøft med Diesel-looken.. Bare den ikke må for langt ut av fangeren da? så den ikke butter i den kanten under lissom.. Men den som prøver får se ;)

 

Litt usikker ang akkurat det du sier der selv,mulig utblåset går rett ned på den "listen" under potta. : klø :

Men får se det ann litt,mulig det blir noe alla det samme jeg har nå,bare jeg får litt mer lyd så blir det bra. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt skeptisk til sånn dieselsak nå.. Kanskje se litt rart ut når du har noe under der liksom... : rolleyes

 

btw, gått lei baklyktene dine eller? Kjøper de jeg.. hint hint.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier noe der Håkon.. : klø :

Hehe,hypp på de lyktene du. :D

Skal ikke bytte med det første tror jeg,men man vet aldri. ;)

Mye byr du da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier noe der Håkon.. : klø :

Hehe,hypp på de lyktene du. :D

Skal ikke bytte med det første tror jeg,men man vet aldri. ;)

Mye byr du da? ;)

 

 

hehe... tja.. 1200 kroner eller noe rundt der..? Du vet vel best hva du selger dem for... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,skal sjekke litt opp ang priser på de "nye" lampene jeg kunne tenkt meg,gir deg ett pip på PM eller MSN litt senere. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,skal sjekke litt opp ang priser på de "nye" lampene jeg kunne tenkt meg,gir deg ett pip på PM eller MSN litt senere. ;)

 

Den er god.. Er på litt til før jeg trasker i seng... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.