Tåkelys foran og bak virker ikke

Anbefalte innlegg

Mine tåkelys foran og bak virker ikke :( Det ser ikke ut til at det er sikring som har gått, men noe annet. Når jeg trykker inn brytene får jeg ikke lys i de grønne/orange trekantene. Og siden tåkelysene foran ikke virker så virker heller ikke det bak (noe samkjøring her) Helt dødt. Hvor begynner jeg å feilsøke her? Lyspærene er hel og fine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er lysbryteren!

Er ikkje kjent for å være dei beste......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kanskje ett rele. . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er et relè som sitter og styrer tåkelysa? Tipper egetlig at det går direkte fra brytren og ut. Og noen som vet hvordan jeg får ut brytren uten å ødellegge den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror heller ikke det er noe rele!

Klem inn mens du vrir til parklys, så kan du dra bryteren rett ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av kenneth vigane

Klem inn mens du vrir til parklys, så kan du dra bryteren rett ut

???? Dette er det firkante brytrene som sitter i midtkonsolet på "80`ne" For meg ser det ut som at disse brytene kjører "cd spiller prinsip" At det er noen mot-haker som holder de fast og at man trenger "spesial" verktøy for å dra disse ut, slik som man gjør med en bilspiller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde du hadde den runde lysbryteren....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er det kun brytere som sitter, og ingen releer nei..

 

Knappene kan du imidlertidlig få ut ved feks å dra ut cd-spillern, og dytte de ut i bakkant, eller skru ut den hylla, eller ta ut blind-deksel om du har det, og dytte de ut fra siden.

 

Ble litt kronglete fortalt dette, er tidlig på morran.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok ta ut spiller`n og dytte de ut i bakant.

Noen som vet på hvilen Iso kobling de ledningen kommer igjen på. Mener den er rød og er samme isokobling til resten av lysene i "fronten" som har lednings nett gjennom motor-rommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.