turbotrykksmåler på diesel???

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt med turbotrykksmåler på passaten og lurer på om det er noen her som veit hvor slangen skal monteres..... har ikke peil så lenge det er en diesel..... HJELP...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På innsuget ditt har du vel en liten tapp med en blindgjenger av gummi på.

 

Sett den der du, testet det selv på min 80 to ganger, funket fint det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilde eller???? sa meg ikke så mye... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke det, dessverre. :)

 

Men hvis du følger slangen fra intercooler slik at du ser hvor den går inn på motoren, er det innsuget ditt. Det er i metall, er blankt og ligger øverst på motoren. (Hvis du ikke har sånt plastdeksel over da.. )

 

Hvis du fortsatt ikke finner den, må jeg lete mere etter bilde. Eller kanskje noen andre her har et motorrom bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Her har du en til TDI

 

Å hallo! Det var litt av en måler, veldig veldig kult men også veldig mye arbeid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa, eneste problemet er at motoren min ikke ser sånn ut. har vel snart prøvd den meste av steder uten hel. derfor skulle jeg hatt bilder av en 3b diesel motor....

 

 

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Her har du en til TDI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Å hallo! Det var litt av en måler, veldig veldig kult men også veldig mye arbeid!

Litt lodding bare det Per

 

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Lysebo

Litt lodding bare det Per

 

 

;)

 

Klart det, men så er ikke jeg noen kløpper med loddebolten. Gi meg litt verktøy og noe å skru på så går det fint, men lodding er ikke min sterke side. Kabelsko er mye enklere! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.