Aktiviteter Hadeland lokallag

Anbefalte innlegg

Vi har nå hatt vårt første styremøte og snakket litt om ting vi har lyst til å gjennomføre.

Alt er ikke avklart enda og vi kommer tilbake med nærmere informasjon senere. :)

 

Men iallfall tenkt å ha litt sosialt samvær. :)

 

Paintball i slutten av august, begynnelsen av september.(http://www.soppen.com/)

Grilling muligens i sammenheng med det her, eller om ikke altfor lenge. Litt vanskelig med egnet sted så langt.

Gocart i september en gang. (http://www.hhk.no/)

 

Besøke andre lokallag, Mjøsa som har vært hos oss.

De har møte første onsdagen i måneden.

Og ikke umulig det blir en tur til Follo som har møte annenhver tirsdag de ukene vi ikke har.

Mandagsmøtene på Lørenskog er jo noe noen av oss er med på.

Etterhvert blir det sikkert turer til andre lokallag ettersom hva folk vil være med på. :)

 

Julebord. :cool:

 

Kanskje en båttur utpå vinteren en gang. :)

 

Kommer til å ta kontakt med en del bedrifter angående rabatter.

 

Vi snakket oxo om å arrangere et lite treff neste år. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tro detta blir bra jeg.. vi kom ihvertfall med mye gode forslag på styre møte:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser sånn ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dere gutta i røyken ordner det meste :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Hehe, dere gutta i røyken ordner det meste :D

 

ikke mobb bilen min... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Bakken

ikke mobb bilen min... :D

 

Var ikke nødvendigvis det jeg tenkte på, men når jeg tenker meg om sku vi nesten nevnt noe om det å....... ;)

 

Sku nesten tatt opp ett lite filmklipp av det, og posta på forumet her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. skulle nesten det.. å da skulle vi tatt med reaksjonen til bia oxo.... hehe.... det ryker godt av bilen min ja.. men snart blir det brdre.. når j får satt i ny motor og chippa den...+++:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Bakken

hehe.. skulle nesten det.. å da skulle vi tatt med reaksjonen til bia oxo.... hehe.... det ryker godt av bilen min ja.. men snart blir det brdre.. når j får satt i ny motor og chippa den...+++:D

 

Ikke vær frekk. :mad: :D

 

Må polere snart likevel jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått sendt ut brev til alle medlemmene i dag, 31 stk utenom styret. Litt info om forskjellige ting. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Fått sendt ut brev til alle medlemmene i dag, 31 stk utenom styret. Litt info om forskjellige ting. :)

for håpe på bedre respons på tirsdagsmøtene våres nå da:)

 

oppland skulle kanskje ta seg en tur en dag også;):) kjekkt med litt pr:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann gutter og jenter........jeg solgte gamle-bilen min nedover til Hadeland for et par år siden. Har noen av dere sett en tornadorød Jetta med Borbet T 8x14 og Kw gewinde ? Mulig den ikke ser slik ut nå lenger............

jetta-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Fått sendt ut brev til alle medlemmene i dag, 31 stk utenom styret. Litt info om forskjellige ting. :)

 

Må vel melde inn meg snart j å gutta, detta fikser dere. J gidder ikke :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

Heisann gutter og jenter........jeg solgte gamle-bilen min nedover til Hadeland for et par år siden. Har noen av dere sett en tornadorød Jetta med Borbet T 8x14 og Kw gewinde ? Mulig den ikke ser slik ut nå lenger............

 

Hmm, er ikke så mange Jetta`r herover enkli, så jeg har ikke sett den, men har den gått i Brua er det GARANTERT andre her som har sett den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

Heisann gutter og jenter........jeg solgte gamle-bilen min nedover til Hadeland for et par år siden. Har noen av dere sett en tornadorød Jetta med Borbet T 8x14 og Kw gewinde ? Mulig den ikke ser slik ut nå lenger............

 

Den har vi ikke sett. ;) Tror jeg hadde lagt merke til den(husker iallfall ingen med det skiltnr og de modifikasjonene), om du har navnet på den som kjøpte den kan du sende det på PM om du vil mulig jeg kan komme på det da. Og ikke sikkert den har gått her så lenge.... Kan si ifra når jeg får sjekket skiltnr jeg.

 

Ørjan: Du er vel medlem når du får posta her....? ;)

 

Og ikke sett den i Brua nei... :rolleyes: Går en rød Jetta der nå men tror ikke det er samme, fyren har akkurat fått lappen, en annen en som er pusset opp(rød), en oransj en som vel oxo er pusset opp, en lilla en. :D og et par til som er der sjelden.(og et par MK1'ere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan jo være den bilen lars kjører rundt i da... ::D hehe *lol*

 

di felgene minnner meg fælt om golfen til watterud men.. har ihvertfall ikke sett den jettan her over...

 

den jettan som han i brandbu har som akuratt har fått lappen er det ikke.. for det er en på jobben som har fiksa den opp å sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan: Du er vel medlem når du får posta her....? ;)

 

Hehe, er kanskje det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Bakken

det kan jo være den bilen lars kjører rundt i da... ::D hehe *lol*

 

di felgene minnner meg fælt om golfen til watterud men.. har ihvertfall ikke sett den jettan her over...

 

den jettan som han i brandbu har som akuratt har fått lappen er det ikke.. for det er en på jobben som har fiksa den opp å sånn...

samme felger som emil kjøpte til den golfen ja.. men den golfen er av en eller anna merkelig grunn dø..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.