Haugesund: VAG-Comy kabel til salgs?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lurte bare på om det er noen som har dette til salgs?Skulle til å bestille på ebay men fant ut at det blir jo dyrere i frakt og moms enn for kabelen...Eventuelt om det er noen andre som vil være med på ett lite gruppekjøp...

 

 

MVH Per Arne Eilertsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig eg e med vis det ikke blir for dyrt og at det ikke er noe billig kopi sjitt som ikke virker opp mot vag-com program og som roter med hvilke port den er koblet til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe i utlandet?

 

KLIKK HER

 

Hmmm stiligt,og vil det me denne gå ann å gjøre forskjellige småforandringer som Lysoppsett osv: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere bare trenger den i kortere perioder kan dere låne min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å kjøpe bare for å ha egentlig,er jo alltid greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 3 stk jeg. :rolleye:

 

Kjøpte først 1 fra usa. Vanlig 9-pin com. Hadde jo ikke det på laptop. : bh :

Kjøpte så en usb. Veldig stress å få igang. Disse 2 kablene ble kjøpt hos samme firma i usa. Alpha-Bid (ebay)

 

I fullt sinne kjøpte jeg 1 usb-vag-com hos http://www.obd2.no. Funker supert! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere bare trenger den i kortere perioder kan dere låne min.

 

Ok,jo takk for tilbudet,og meget muligt eg spørr deg om litt hjelp me Vag-Comen også,men har uansett lyst på ein sjøl også,e ein sånn ting så e kjekk å ha liksom (helt til kjerrå bare står å lyser NØD MODUS: haha : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er noen som kjenner noen som selger dette?Så kanskje det hadde gått an å fått en VACN-pris på kabel og program.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.