Anbefalte innlegg

Hvordan i f*** får jeg den til å slukke? Blir snart gærn.

Har bytta begge følerene men den blinker og summer like vel...

 

Noen som har ideer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lavt olje trykk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt instrument....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljetrykket ligger på 5 bar under 2000 og 7 bar over. Men jeg tror jeg har funne feilen for lampen blinker kun når jeg passerer 2000rpm. Da er det vel trykkføleren på oljefilterbraketten som tuller. Må vel til med et y stykke slik at jeg får montert den orginale i tillegg til oljetrykksmåleren.

 

Hva skjer forresten hvis jeg legger giverledningen til jord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da burde lampa lyse konstant da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Kenneth Nørve

Oljetrykket ligger på 5 bar under 2000 og 7 bar over. Men jeg tror jeg har funne feilen for lampen blinker kun når jeg passerer 2000rpm. Da er det vel trykkføleren på oljefilterbraketten som tuller. Må vel til med et y stykke slik at jeg får montert den orginale i tillegg til oljetrykksmåleren.

 

Hva skjer forresten hvis jeg legger giverledningen til jord?

 

Skulle akkurat til å spør om det skjedde idet du passerte 2000, hadde det samme på S4en min. Prøvde å bytte givere, legge giver til jord mm, men det hjalp ikke. Solgte bilen før jeg fannt utav det, men det var flere som sa at dårlig kontakt på instrumentpanelet var den mest sannsynligvige årsak.

 

Lampa blinkte på min konstant over 2000 men pipinga ga seg etter ett par sek

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde piperen holdt stille kunne jeg sikkert levd med det:) Men den slutter ikke etter en halv times kjøring engang...:o

 

Trenger forresten en hattehylle med sidefester hvis noen har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.