Montere senkesett - Trenger jeg noe nye deler ?

Anbefalte innlegg

Jeg skal sette på ett justerbart senkesett på RS2`en.

 

Er det noen deler (pakninger/skruer/el ?) jeg bør kjøpe inn og skifte samtidig når jeg har delene ute ?

 

Noen andre monteringstips ?

 

mvh

arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke være noe spesielt å tenke på, kommer ikke noe iallefall, er ganske rett fram, eneste ekstra du trenger er en fjær klemme.

 

hva senke sett har du kjøpt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, en trenger selvfølgelig det :-)

 

Jeg tenkte mer om det er noen pakninger/lager/selvlåsende muttre eller slikt som en bør ha ekstra.

 

Eller deler som kanskje er vanskelige (les rust el), som en har en risiko for å ødelegge som er greie å ha ekstra.. :)

 

Jeg kjøpt FK Køningsport fra VW Car Consult. Tror det skal være greit nok for min del. Senkefjærer var såpass dyre til RS2, at jeg heller gikk for justerbart. Samt at jeg var litt redd for at det skal sige. Jeg hadde en S4 tidligere med senkefjører, og bak var den ca 1cm for lav.. Nå burde jeg unngå det.. :-)

 

.arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte ikke skifte noe da jeg senket min, er rett fram og ikke noe problmer med rust på bolter el. på dei 3 jeg har tatt

 

hva måtte du betale for det, har du noe link??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nå alltids være lurt å koste på noen nye bolter, muttere etc. når en først er ute med de. Det er ikke livsviktig, men det skader ikke å gjøre det heller.

Ellers så ville jeg kanskje ha sjekket fjærbenslagrene når jeg først var nede med fjærene og demperne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.