Bremse problemer på audi!

Anbefalte innlegg

Har en Audi coupe quattro.

Har fått er problem med bremsene, bremsene fungerer helt fint når bilen er kald, men når jeg kjører en stund med by kjøring (rolig kjøring) og motoren blir skikkelig varm, da blir det dårlig med bremser. Pedalen forsvinner rolig inn og blir mindre og mindre bremser, men jeg kan pumpe pedalen og da blir det litt bremse trykk, men den forsvinner når jeg holder inn pedalen. Tror ikke det er lekkasje noen plass, det forsvinner ikke noe bremse veske.

Kan det være bremseforsterkeren som holder på og tar kvelden??

Noen som har vært borti noe lignende eller vet hva som er galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedsylinderen til bremsene.. Blir innvendig lekkasje når den blir varm av varmen i motorrommet. Ikke helt ukjent. Skift den, og det blir nok bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

Hovedsylinderen til bremsene.. Blir innvendig lekkasje når den blir varm av varmen i motorrommet. Ikke helt ukjent. Skift den, og det blir nok bra.

 

Takker for svar!

Da kan du vel si meg hvor den Hovedsylinderen ligger å du da!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedsylinderen sitter foran på bremsekraftforsterkeren, under bremsevæskebeholderen, den som alle røra kommer ut ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Hovedsylinderen sitter foran på bremsekraftforsterkeren, under bremsevæskebeholderen, den som alle røra kommer ut ifra.

 

åkej..! da er det vel bare å bytte den da, er vel ikke så mye arbeid å skifte den da vel..!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så vanskelig, men pass på bremsevæskesøl, bremsevæske løser opp lakken nemlig! Skyll vekk med varmt vann så fort som mulig hvis du søler noe, men uten å fylle de åpne bremserørene med vann..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Er ikke så vanskelig, men pass på bremsevæskesøl, bremsevæske løser opp lakken nemlig! Skyll vekk med varmt vann så fort som mulig hvis du søler noe, men uten å fylle de åpne bremserørene med vann..

 

Takker for tips og gode råd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.