Telemark: Noen med sveiseapparat her?

Anbefalte innlegg

Har som sagt kjøpt meg gti motor, og da funker ikke eksosen jeg har nå fra 1.5litern.. Det jeg tenkte da var å kjøpe simons deler og få sveiset det sammen..

Noen som kunne tenkt seg å sveiset det sammen?

Har ikke råd til skreddersydd så må gjøre det på den måten..

 

Og til hvilken pris skal du/dere ha for de x antall larvene?

 

Hadde vært supert hvis noen kunne hjulpet meg! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg sjekka kosta et komplett Simons-anlegg under 2 lapper på Mekonomen med VACN-rabatten. Stort billigere kan jeg vanskelig se for meg at det lar seg gjøre å ordne seg et anlegg, når man tenker på at potta du trenger bakerst koster over 300kr.

 

En annen ting er at du eliminerer lekkasjen i det framre røret på anlegget som allerede sitter i delebilen når du monterer grenrøret du sikkert fikk med. Dermed kan du spare noen femøringer og således ha råd til enda en tur på studentkroa;). Er jo straks semesterslutt og da tærer ofte alkoholforbruket hardt på lommeboka...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men hvor finner jeg dette annlegget?

Er org. gti anlegg 2" ?

 

Har en relativt ny simons bakpotte liggenes da, men den får vel kanskje bli liggende da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hansen&simonsen selger vel dette? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Telemark Dekkimport på Pors! De holder også på med eksos! Simons, walker, Supersprint og ferrita! Snakk med en som heter Terje Strøm. Og Hils fra Lars Erik i klubben og be om klubb pris;)

 

35 51 20 20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått pris fra eksosmesteren på 3k fra et skreddersydd, men er litt mer en det jeg kunne tenkt meg å brukt..

 

 

men skal høre med dekkimport jeg ;)

Takk for hjelpen så langt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått til innkjøp av eksos nå, men grenrøret som jeg skal bruke trenger en flexi overgang(også kjøpt). Noen som vil sveise den på for en ok pris? er kun 1 skjøt, så er ikke mye sveisejobb det er snakk om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.