#1 Skrevet Juli 21, 2004 Er det noen som hvet hvem som selger Limited felger i Norge?? Her er linken http://www.v-unlimited.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2004 Tror dere de hadde gjort seg på Sciroccoen? eller ble det for mye japse, har sett de på en TT, og det var kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2004 :mad: Du må da klare å finne noen penere felger enn det der! Forstår ikke hvorfor du ikke får på andre kaliptere og prøver Revolution felgene, tror det hadde blitt rått. Ellers så kan du jo kjøpe Porsche felgene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2004 Hjelpes det ble litt japse bil aktig ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2004 Syns kansje det ble litt amcar over det også jeg. Veit ikke helt, men................ Scirocco`n trur jeg ikke den hadde tatt seg ut på. Skal du ha hel kromma felger? Det er mulig jeg skal ha på scirocco`n min. Men tror det er fargen på bilen som også har mye å si. Felger ekke lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2004 Har jo sett på dei andre bremsene, prøvde Revolution felgene men jeg synest att dei blei litt små, Bilen ble jo enda lavere under og da har jeg ett problem med alle negerpuppene som er her.!! Tror jeg får gå for 15" eller 16". Pris på Porsche felgene da Tord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2004 Rask Photoshop med Porsche felgene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2004 Må ha det , bare må ha det!!! PRIS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2004 Ser ut som kapsler Dette må være 6x16" ellernosånt. Sett heller på 8x16"-utgaven, som har mer dybde. Fett, ikkesant Med 195/40 blir det gull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2004 Aner ikke dim på de jeg Photoshoppa, tok de bare fra dette bilde: Er alt i alt vanskelig å få tak i slike felger i Norge og for å få 4 stk 8x16 så må en nesten helt sikkert få tak i fra to forskjellige sett da 928 kun hadde 8" felg bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2004 Porsche felger på Rocco er utrolig pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 22, 2004 Har du skrudd opp bilen på bildet jeg fikk tilsendt??? Ser så sinnsykt høy ut bak... Blei litt vell blanke felgene og litt sånn men du får nå ett visst inntrykk hvordan det hadde blitt med pollerte felger: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 22, 2004 Nei. bilen har samme høyde som alltid. ble vell litt poro det da eller, andre som har kommentar? Hvilken dekk dim bør vi ha på den. 205/40*16 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 22, 2004 Jeg selv er veldig glad i Chrom, noen man ser på Polo`n min. Men, porsche hjul er kult (men de må være polert, etter min menig). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 22, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Nei. bilen har samme høyde som alltid. ble vell litt poro det da eller, andre som har kommentar? Hvilken dekk dim bør vi ha på den. 205/40*16 ? Go for it! Passet skikkelig bra! 195/40-16 blir nok best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 22, 2004 Her er hjula for store - omtrent som 17" eller 18" Den hvite med Porsche-hjula har 16", så gå ut ifra den størrelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 22, 2004 Enig med deg Arild, det ble litt vell mye felg på en liten bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 22, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Enig med deg Arild, det ble litt vell mye felg på en liten bil. Ikke 16", det blir perfekt. Photoshopen er litt missvisende. Var vel det Arild mente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 22, 2004 Yeps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 23, 2004 Forfædelig kravstore dere skulle være da, tror dere ikke jeg har andre ting å gjør på jobb liksom (ok da.. har ikke bedre ting å gjør...) Du får gi ett bud Tore så får vi se om vi blir enige Er foresten ikke 100% enig at Gullideckel må poleres da de har ganske spesiell overflate i utgangspunktet, de er ikke lakkert som vanlige felger. Nå skal ihvertfall felgene være 16" (ellers får dere skylde på Photoshop) og har også korrigert fargen på felgene litt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 23, 2004 Nå ble det bra, dei felgene må jeg ha.!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 23, 2004 En einser, men likevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 23, 2004 De felgene SKAL jeg ha har sendt deg PM Tord . Mestr sannsynlig blir de polerte viss jeg og Tord blir enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig De felgene SKAL jeg ha har sendt deg PM Tord . Mestr sannsynlig blir de polerte viss jeg og Tord blir enig Flink GUTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig De felgene SKAL jeg ha har sendt deg PM Tord . Mestr sannsynlig blir de polerte viss jeg og Tord blir enig Du må ikkje sei det sånn at du SKAL ha de.... da bare setter eg opp prisen vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...