Anbefalte innlegg

Hvis noe hade hatt et koplt sett m 8x16 hade jeg selv vært int. Men, den muligheten er vel vansklig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var de nye felgene på plass i garagen , hentet de i dag, den ene felgen er snartklar ferdig polert (dritt job), prøvde med malingsfjerner men det gikk ikke , så da måtte jeg slipe ned lakken først så deretter å pusse pusse pusse og så polere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gutten sin som står på :) Skal bli kanonbra dette på Roccoen.... jeg må bare finne på noe nytt selv nå da.... har jo "de råeste felgene" på hånd, men 9x16 er det ikke bare bare å få plass til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Kirketeig

Da var de nye felgene på plass i garagen , hentet de i dag, den ene felgen er snartklar ferdig polert (dritt job), prøvde med malingsfjerner men det gikk ikke , så da måtte jeg slipe ned lakken først så deretter å pusse pusse pusse og så polere

 

Hva m et bilde av den felgen som er ferdig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Det er gutten sin som står på :) Skal bli kanonbra dette på Roccoen.... jeg må bare finne på noe nytt selv nå da.... har jo "de råeste felgene" på hånd, men 9x16 er det ikke bare bare å få plass til.

 

Kjøp de...og selg de ;)

 

Tore: BILDER! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

Kjøp de...og selg de ;)

 

Har selvsagt vært inne på den tanken for lenge siden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Hva m et bilde av den felgen som er ferdig?

 

Bilder kommer , det er bare det att jentungen mistet kamera i gulvet og det gikk til h#"¤%., så det er inne til rep.

Skal ut å pusse videre nå i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.