#26 Skrevet Juli 23, 2004 Hvis noe hade hatt et koplt sett m 8x16 hade jeg selv vært int. Men, den muligheten er vel vansklig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 4, 2004 Da var de nye felgene på plass i garagen , hentet de i dag, den ene felgen er snartklar ferdig polert (dritt job), prøvde med malingsfjerner men det gikk ikke , så da måtte jeg slipe ned lakken først så deretter å pusse pusse pusse og så polere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 5, 2004 Det er gutten sin som står på Skal bli kanonbra dette på Roccoen.... jeg må bare finne på noe nytt selv nå da.... har jo "de råeste felgene" på hånd, men 9x16 er det ikke bare bare å få plass til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 5, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Da var de nye felgene på plass i garagen , hentet de i dag, den ene felgen er snartklar ferdig polert (dritt job), prøvde med malingsfjerner men det gikk ikke , så da måtte jeg slipe ned lakken først så deretter å pusse pusse pusse og så polere Hva m et bilde av den felgen som er ferdig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 5, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Det er gutten sin som står på Skal bli kanonbra dette på Roccoen.... jeg må bare finne på noe nytt selv nå da.... har jo "de råeste felgene" på hånd, men 9x16 er det ikke bare bare å få plass til. Kjøp de...og selg de Tore: BILDER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 5, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Kjøp de...og selg de Har selvsagt vært inne på den tanken for lenge siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 5, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Hva m et bilde av den felgen som er ferdig? Bilder kommer , det er bare det att jentungen mistet kamera i gulvet og det gikk til h#"¤%., så det er inne til rep. Skal ut å pusse videre nå i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...