Anbefalte innlegg

Det sitter fullrun dekk på felgene mine nå, er som å kjøre med 4-kantet hjul.. Ikke riktige balansert.

Derfor lurer jeg på hvem som selger gode dekk til rimelige priser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkonline selger billige dekk, alt fra billige merker til ordentlig kvalitet. Bra service og kjapp levering rett på døra. Kan anbefales.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått meget bra tilbud fra http://www.dekkskift.no og er meget fornøyd med oppfølging og service fra Christer så langt :)

Edit; whops, feil url. Sånn går det når man er stresset og poster :P Riktig nuh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått meget bra tilbud fra dekkskift.com og er meget fornøyd med oppfølging og service fra Christer så langt :)

Denne støtter jeg også! Send han en pm å spør, men det kan ta litt tid å få svar nå som sesongen er i gang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler dekkskift jeg også.. Akkurat handlet dekk av han, og kommer kaanskje til å kjøpe mere nå om litt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Dekkskift har akkurat vært der å handlet der selv. Super service ,å bra priser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.