#1 Skrevet Juli 22, 2004 Fant dette ubrukte eksos anlegget til Golf/Scirocco 1.3/1.5/1,6 74-84 i garasjen. Det har et flat klemt område på den ene siden, det jeg lurer på er om det skal være slik eller har det fått en skade. Det ser ut til å være gjort med maskin så jeg heller til å tro at det skal se sånn ut men hadde vært fint om noen kunne evenutellt bekrefte eller avkrefte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2004 Hele anlegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2004 Data blad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2004 Det skal nok være sånn. Jeg kjenner ikke bilen det passer til spesielt, men jeg har sett tilsvarende på andre biler. Det er for å få avstand til en annen "del" slik at eksosanlegget ikke tar borti denne "delen". Travers, understell e.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2004 Blir nok ikke så pent hvis du har rygga over det o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2004 Jeg tror at det "hakket " der er lagdt med vilje. Så Ferrita lagde et lite hakk akkurat der eksosen gikk forbi girkassen. Det er vel for å få litt avstand->slippe klirre lyd og oppvarming(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Fred Dworacek Fant dette ubrukte eksos anlegget til Golf/Scirocco 1.3/1.5/1,6 74-84 i garasjen. Noen har for stor garasje.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2004 Fulgte med en Golf 1 jeg hadde en gang mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...