Skal eksos anlegget se slik ut?

Anbefalte innlegg

Fant dette ubrukte eksos anlegget til Golf/Scirocco 1.3/1.5/1,6 74-84 i garasjen.

Det har et flat klemt område på den ene siden, det jeg lurer på er om det skal være slik eller har det fått en skade.

Det ser ut til å være gjort med maskin så jeg heller til å tro at det skal se sånn ut men hadde vært fint om noen kunne evenutellt bekrefte eller avkrefte det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele anlegget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal nok være sånn. Jeg kjenner ikke bilen det passer til spesielt, men jeg har sett tilsvarende på andre biler. Det er for å få avstand til en annen "del" slik at eksosanlegget ikke tar borti denne "delen". Travers, understell e.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke så pent hvis du har rygga over det o.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror at det "hakket " der er lagdt med vilje. Så Ferrita lagde et lite hakk akkurat der eksosen gikk forbi girkassen. Det er vel for å få litt avstand->slippe klirre lyd og oppvarming(?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fred Dworacek

Fant dette ubrukte eksos anlegget til Golf/Scirocco 1.3/1.5/1,6 74-84 i garasjen.

 

Noen har for stor garasje.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: flau :

 

Fulgte med en Golf 1 jeg hadde en gang mener jeg å huske.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.