Stavanger: Hvor bør jeg handle dekk?

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Jeg er ny her i Stavanger og lurer på om dere kan komme med tips til hvor jeg bør handle sommerdekk. ;)

 

Takk takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dekkonline.com har også monteringsavtale med dekksjappe® i området. Sjekk på nettsidene deres.

 

Kan også anbefale Dekk1 på Forus (tidligere Johs Lunde Dekkservice), hyggelige folk jeg har handlet hos ved flere anledninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her i klubben som sitter på utstyr til å legge dekk på felg vel på jobb eller.no? Og kunne tenkt seg å tatt noen i ny og ne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for alle svar. ;)

 

jeg handlet hos Dekksenteret, dem hadde masse å gjør... men fikk allikavel super service og god pris.

 

anbefales på det varmeste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler både dekksentralen og dekkonline.. gode priser..

Men det fant du vel ut av:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her i klubben som sitter på utstyr til å legge dekk på felg vel på jobb eller.no? Og kunne tenkt seg å tatt noen i ny og ne?

 

 

Dette lurer jeg også på.. Måtte ut med en tusen lapp for å legge dekk på felg for 2 år siden: bh : Hadde jo vært glitrende om noen hadde noe sånt.. Kanskje ungdommens motorsenter har det? Hyggelige folk der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte ut med en tusen lapp for å legge dekk på felg for 2 år siden

 

Tusen spenn??? Dæven så dokk betalle for å legga dekk på felg.. Sist gang eg la nye dekk på felgan kosta d meg ingenting.. D mesta eg har betalt va 250kr for 4 dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

600 er vel det høyeste jeg har vært borti..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svin dyrt. Men kom inn med nye felger og nye dekk som jeg ikke hadde kjøpt hos de som la på dekkene.. Men allikevel!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes ikke det er så galt,går faktisk litt tid med til å legge på,fine felger lavprofil dekk,så er en ekstra forsiktig å.+ avbalansering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.