#1 Skrevet April 11, 2007 Heisann godtfolk! Jeg er ny her i Stavanger og lurer på om dere kan komme med tips til hvor jeg bør handle sommerdekk. Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2007 http://www.dekkonline.com er vel best på pris.... Fritt levert på døren:) Velkommen til byen forresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 Dekksentralen har jeg handlet flere ganger. Snakker du litt så kan du få gode priser. http://dekksentralen.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2007 http://www.dekkonline.com har også monteringsavtale med dekksjappe® i området. Sjekk på nettsidene deres. Kan også anbefale Dekk1 på Forus (tidligere Johs Lunde Dekkservice), hyggelige folk jeg har handlet hos ved flere anledninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2007 Ingen her i klubben som sitter på utstyr til å legge dekk på felg vel på jobb eller.no? Og kunne tenkt seg å tatt noen i ny og ne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2007 takker for alle svar. jeg handlet hos Dekksenteret, dem hadde masse å gjør... men fikk allikavel super service og god pris. anbefales på det varmeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2007 Anbefaler både dekksentralen og dekkonline.. gode priser.. Men det fant du vel ut av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2007 Ingen her i klubben som sitter på utstyr til å legge dekk på felg vel på jobb eller.no? Og kunne tenkt seg å tatt noen i ny og ne? Dette lurer jeg også på.. Måtte ut med en tusen lapp for å legge dekk på felg for 2 år siden: bh : Hadde jo vært glitrende om noen hadde noe sånt.. Kanskje ungdommens motorsenter har det? Hyggelige folk der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2007 Måtte ut med en tusen lapp for å legge dekk på felg for 2 år siden Tusen spenn??? Dæven så dokk betalle for å legga dekk på felg.. Sist gang eg la nye dekk på felgan kosta d meg ingenting.. D mesta eg har betalt va 250kr for 4 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2007 600 er vel det høyeste jeg har vært borti.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2007 Svin dyrt. Men kom inn med nye felger og nye dekk som jeg ikke hadde kjøpt hos de som la på dekkene.. Men allikevel!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2007 synes ikke det er så galt,går faktisk litt tid med til å legge på,fine felger lavprofil dekk,så er en ekstra forsiktig å.+ avbalansering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...