Anbefalte innlegg

Kan jo prøve og få til et treff en gang der han møter opp og forteler litt og forklarer litt.

og kanskje legger på en bil eller to. men kan prøve og få han med på hovedtreffet. må høre med styrer først

 

 

Ja prøv å få han til å komme på et lokaltreff.

Jeg stiller bil som prøvekanin jeg. ;)

Fort gjort å legge på en TT med små ruter kan jeg tenke meg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo prøve og få til et treff en gang der han møter opp og forteler litt og forklarer litt.

og kanskje legger på en bil eller to. men kan prøve og få han med på hovedtreffet. må høre med styrer først

 

Fortelle og forklare? Om hva da? Er vel stort sett ikke mye og fortelle om solfilm da.. Den hindre ditt og datt og gjør ditt og datt.. Og ser stort sett bra ut på biler,hvis det er gjort riktig.. Ikke harry soting selvfølgelig..

 

Så jeg mener han bør komme på lokallagstreff for og legge på film til de som vil det og betale det han skal ha.. Så kan han heller forklare underveis hva han gjør hvis eier av bil gidder og stå og se på mens han jobber.

 

Men hovedtreff da blir det nok litt penger og tjene for han tenker jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skal gjøres ordentlig så er ikke dette gjort på en kveldsstund, dørtrekk skal tas av og ruten ut alle steder der det er mulig. Det optimale er også at bilen blir stående inne i lokale over natten for "tørking"....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Så hva han skal på ett lokallagstreff er egentlig uvisst.. men men..

 

Han kan vel stå og gaule om det da.. Min mening er at det er veldig liten vits.. men samme for meg i grunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper han skulle klart å få lagt på film på bilen min UTEN å ta av dørtrekk og alt mikkmakk jeg. ;) Så dette burde være mulig å få til på et lokallagstreff.

Mulig det ikke blir 100% PERFEKT når han ikke tar det av men det blir nok ikke synlig uansett. Men det var igrunn bare et forslag/kommentar jeg kom med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper han skulle klart å få lagt på film på bilen min UTEN å ta av dørtrekk og alt mikkmakk jeg. ;) Så dette burde være mulig å få til på et lokallagstreff.

Mulig det ikke blir 100% PERFEKT når han ikke tar det av men det blir nok ikke synlig uansett. Men det var igrunn bare et forslag/kommentar jeg kom med ;)

 

Enig med deg der.. Det blir kanskje 99% hvis han ikke tar av dørtrekk kanskje.. men hvem ser dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på de fleste audi'ene kan man legge på filmen ute å ta av trekk og alt tull. snakket med abm og de sa det går fint uten noe skruing. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så har jeg løse ruter jeg skal ha lagt film på:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABM la film på min bil med rutene i,

tok kun av dørtrekk,

dette gjorde en jeg kjenner på ABM på kveldstid,

resultatet ble bra

skikkelig dyktige folk der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skal gjøres ordentlig så er ikke dette gjort på en kveldsstund, dørtrekk skal tas av og ruten ut alle steder der det er mulig. Det optimale er også at bilen blir stående inne i lokale over natten for "tørking"....

Ja eg står i kø til Artsolution, eg vil heller vente litt for å få det 100%,

enn å få det lagt på i ein fei å få det 95%....

Men så er eg kanskje i overkant nøye da... :P

 

Dørtrekk og slikt må av skal ein få det 100%.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk ut scandinavia solfilm. snakk med bjarte! de driver på gjøvik og er mega flinke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldrig brukt noen til å legge solfilm på bilen min å aldrig gjort det selv heller... men anbefaller abm.. har sett endel biler med film derfra å dekor osv pluss at de har garanti på filmen de legger.. mulig de er dyrere osv men man får hva man betaler for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min skal inn på ABM hamar den 10 mai.

Kan legge ut bilder før og etter osv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min skal inn på ABM hamar den 10 mai.

Kan legge ut bilder før og etter osv ;)

 

Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om det er noen på tynset som brenner inn i ruten enda??

hørte for 1 eller 2 år siden at det var et firma der som brant inn i ruten og dermed var lovlig. og hade 10 år rippegarati. noen som vet åssen firma dette er og hvor mye dem tar for det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om det er noen på tynset som brenner inn i ruten enda??

hørte for 1 eller 2 år siden at det var et firma der som brant inn i ruten og dermed var lovlig. og hade 10 år rippegarati. noen som vet åssen firma dette er og hvor mye dem tar for det??

Skal det være lovlig på ruter foran B-stolpen, skal det være farget glass som oppfyller enellerannen amerikansk standard.

Altså filmsoting, spray, brenning, osv er lite lovlig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg står i kø til Artsolution, eg vil heller vente litt for å få det 100%,

enn å få det lagt på i ein fei å få det 95%....

Men så er eg kanskje i overkant nøye da... :P

 

Dørtrekk og slikt må av skal ein få det 100%.

 

Lang ventetid har du fått hos Artsolution da?

Sist jeg var der var det 2 mnd og det er for lenge. De mangler folk nå så at resultat blir 100% der spørs jo hvem de ansetter. For de trenger montører der etter det jeg fikk vite sist.

Resultatet ifra ABM blir isåfall bra etter det jeg erfarte med min gamle bil. Skal inn dit med min bil nå snart og har film på rutene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse er blandt de beste i norge utrolig dyktige, lagdt på bilen min, var av med drørtrekk osv, men bilen var ferdig på et blunk.

 

så her sanker vi dykighet

 

 

""hvorfor ikke bruke scandinaviasolfilm som klubben allerede har avtale med. ;)

 

 

er veldig godt fornøyd med de jeg ihverfall.

http://www.scandinaviasolfilm.no/

kontakt

Hedmark:

Kai

41144220

 

Oppland:

Bjarte

99486397

 

 

 

""

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse er blandt de beste i norge utrolig dyktige, lagdt på bilen min, var av med drørtrekk osv, men bilen var ferdig på et blunk.

 

så her sanker vi dykighet

 

 

""hvorfor ikke bruke scandinaviasolfilm som klubben allerede har avtale med. ;)

 

 

er veldig godt fornøyd med de jeg ihverfall.

http://www.scandinaviasolfilm.no/

kontakt

Hedmark:

Kai

41144220

 

Oppland:

Bjarte

99486397

 

 

 

""

 

Kontaktet disse idag. Og fikk svar 1 time etterpå. (kjapt svar!)

4042,- skal han ha for å sote bakruta og siderutene mine.

Dette er da inkludert rabatt.

 

Hva syns dere om den prisen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen til prisen er sikkert fordi det er trangt i bak ruta di! men det er egentlig ikke noen dum pris.! jeg er kjempefornøyd med bjartes jobb, de er kjappe og effektive og gir deg service..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen til prisen er sikkert fordi det er trangt i bak ruta di! men det er egentlig ikke noen dum pris.! jeg er kjempefornøyd med bjartes jobb, de er kjappe og effektive og gir deg service..

 

Trangt i bakluka mi? : rolleyes

Går da an å åpne den ;) Så der kommer man lett til.

Vet ikke helt hvem jeg skal velge til å gjøre dette enda. Regner med jeg får like bra pris på f.eks ABM. Er tross alt SMÅ ruter som skal sotes på en TT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ja du sier noe! hmm ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått pris på 4500kr på en golf 4 5 dørs alle ruter untatt frontrute..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått film ifra Scandinavia solfilm på bilen min.

Ble en grei deal gjennom ABM pga tidligere jobb der, men de er uansett billige.

Utrolig bra sluttresultat. De demonterer dørtrekk og gjør alt selv.

Anbefaler alle å bruke ABM/Scandinavia Solfilm...

Sjekk min tråd for bilder etter soting. Jeg valgte 20% gjennomskinn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.